Hülye vagy, fiam?

2010-03-11 07:46:10


Bármennyire is meglepő, az EP-választáson már föltűnt, újonnan alakult kis párt, az LMP jelenleg esélyesebbnek tűnik az MDF-nél a parlamenti választásokon.

 
Legutóbb például Borsodban sikerült megyei listát állítania, s akkor a párt vezetői úgy nyilatkoztak: ezt minden megyében meg tudják tenni (egy szerdai hír szerint a fővárosban is elegendő ajánlást szereztek ehhez), s onnan kezdve már csak a választói akaraton múlik, megszerzik-e a parlamentbe jutáshoz szükséges ötszázaléknyi szavazatot. Lesz rá esélyük, hiszen úgy tűnik, a népek valóban nyitottak a Lehet Más a Politika szlogenre, még ha pillanatnyilag elég zavarosnak is tűnik, hogy az LMP-től vajon mitől is lenne annyira más.
Mondandójuk éles, elegük van a korrupcióból, lehet ezt másképp is csinálni, gazdasági filozófiájuk kissé balosan zavaros, az ökoszociális piacgazdaság hívószava meglehetősen értelmezhetetlen, ugyanakkor kétségtelen, hogy a zöldpolitika zászlóra tűzése vonzó lehet bizonyos körökben. De épp Borsodban? Hiszen abban a Borsodban sikerült listát állítaniuk, ahol a monoki gondolat és a szociális kártya bevezetésének ötlete megfogant.
Holott az LMP épp e kártya bevezetése ellen és a „roma közösségek integrációjáért” kampányol! Ezzel jött volna össze a kellő számú cédula? Aligha.
 
Akkor talán mégiscsak lehet valami ebben az ökoszociális piacgazdaságban meg a zöldgondolatban? Bár azért arra elég nagy összegű fogadást lehetne kötni, hogy kevés olyan borsodi település van, ahol az ökoszociális szó vagy annak hallatán, hogy „hiszünk a sok lábon álló, decentralizált energiarendszerben”, ne néznének össze az emberek: hülye vagy, fiam?
Valamit nagyon kell tudnia az LMP-nek, hogy ebben a számukra oly testidegen környezetben is, ahol a kampánystartot követő egy hétben a Fidesz, a Jobbik és az MSZP azonnal letarolta a „piacot”, egy héttel a kopogtatók leadási határideje előtt mégis listát tudott állítani. Ebből vagy az következik, hogy a borsodiak tömkelege gondolkodik másként a világról, mint ahogy ezt feltételezni lehetett, vagy az, hogy az LMP-t –az MDF-fel ellentétben – támogatja valamelyik nagy párt.
Az első feltételezés nem igazán életszerű, a második inkább. Az LMP ugyanis eddigi megnyilatkozásaiban kínosan ügyelt arra, hogy a Fideszt semmilyen formában ne sértse. Listavezetőjük, Schiffer András azt nyilatkozza, hogy „nem vagyunk ellenséges viszonyban azokkal, akikkel adott esetben alkudozni kellene kétharmados ügyekben”, ami jelen esetben nem vonatkozhat másra, mint a Fideszre. És a Fidesznek sem árt egy hallgatag szövetséges.
Egyrészt, ha az LMP listát tud állítani, bizonyosan szavazatokat vesz el az MSZP-től. Másrészt, ha bejut a parlamentbe, amire, ha lesz elég területi listája, még lehet esélye, nem árthat, ha a Jobbik ellenében nem a baloldallal kell összefognia, hanem egy „szűz párttal”, amellyel talán lehet más a politika.
Ámbár az ott kezdődne, hogy nem nézzük hülyének egymást.
 
Tóth Ákos
nol.hu
 
 


További cikkek az Althír Tallózóból

Hozzászólások
Időrend:   csökkenő   növekvő 
#74yanoo2010-03-23 16:01:42válasz erre
Válasz papi, 23259. hozzászólására:

" Miért nem keresed hozzád hasonlók társaságát? "
Mert utána mindig fáj a hátsó bejárata. Kevésbé fájdalmas itt irogatni.
#73papi2010-03-22 19:19:41válasz erre
Válasz moonbeam, 23246. hozzászólására:

Te soha nem arra válaszolsz, amit kérdeznek tőled, hanem előállsz valami újabb állatsággal. Teszek még egy próbát.
Miért zavar téged az, hogy ez az 5-6-7 emberszabású, hülyének, elmebetegnek, nemzetárulónak, spiclinek, zsidóbérencnek, komcsinak, stb. nevez mindenkit, aki más véleményen van? Érintett vagy?
Ha zavar, akkor mi késztet arra, hogy folyamatosan -és egyszerre több néven- itt ólálkodj és figyelj? Miért nem keresed hozzád hasonlók társaságát?
#72moonbeam2010-03-22 15:39:16válasz erre
Válasz papi, 23229. hozzászólására: Tudod, ez a hangnem a NYILVÁNOSSÁG ELŐTT inkább titeket minősít. Nektek (ez 5-6-7 emberszabásút jelent) mindenki hülye, elmebeteg, nemzetáruló, spicli, zsidóbérenc, komcsi, stb. aki nincs azonos véleménnyel veletek. - Elképzelheted, hogy ez hány és hány normális embert riaszt el a köreitőktől? - Hogy miért nem sikerült budaházy 750 céduláját összegyüjteni...

#71papi2010-03-21 23:21:35válasz erre
Válasz moonbeam, 23205. hozzászólására:

Hogy ez hogyan minősítené a Jobbikot, csak az tudná értelmezni, akinek sikerülne részletesen feltárnia az igen előrehaladott elmebajodat. Nyilván nem tudod, hogyan működik ez a kopogtatócédulás rendszer, de ezt hagyjuk is, mert sok lenne neked.
Minősíti ezzel szemben, a deklaráltan politika mentes és pártsemleges választási bizottság munkáját.
Gondolok itt elsősorban, a kolorbán már bírói szakban levő bűnügyeire, a scien net-es csavargó, vagy a Földesi ellen folyó eljárásokra.
Te önerőből lettél ennyire szar ember, vagy már ilyennek születtél?
Hülye braga.
#70spanza2010-03-21 20:57:53válasz erre
Válasz feco0220, 23210. hozzászólására:
Te lenni hülye gyurcsány feco? Irány Izrael, amíg még mehetsz.

#69feco02202010-03-21 20:17:02válasz erre
Jó pár súlyos indok, amelyek miatt hazaárulás a Fideszre szavazni.
1998-ban ígéreteik ellenére sem vizsgálták felül a privatizációt, nem tisztították meg a hatalmi elitet a volt MSZMP-s, KISZ-vezető, munkásőr, ÁVO-s, ÁVH-s tag, III/III-as elemektől.
Soha nem szakmai szempontok alapján választják a vezetőiket, hanem még mindig a „kollégiumi mag” uralkodik. Megtűrnek maguk között 2007 óta olyan embert is, aki az MSZP alelnöke volt (Csintalan Sándort).
Orbán Viktor és Szájer József Románia EU csatlakozása előtt kijelentették, hogy pártjuk csak a székely autonómia esetén szavazza meg Románia belépését, ennek ellenére feltétel nélkül beszavazták az EU-ba.
1990. június 4-én a Fidesz-frakció testületileg kivonult a teremből, amikor Szabad György a trianoni béke 70. évfordulójára egyperces néma megemlékezést javasolt. (Később, reklámfogásból, többször felvetették az emléknap gondolatát, de gondoskodtak róla, hogy ne legyen belőle semmi.)
2002-ben, módjában állt volna a szavazatok újraszámláltatása, de nem tette meg, pedig akkor még a Fideszes Pintér Sándor volt a belügyminiszter.
Azt állítják, hogy nyerhettek volna mind a 2002-es, mind a 2006-os választáson, ha nincs megosztva a jobboldal. Ez hazugság!!! Ha az összes MIÉP-es a Fideszre szavazott volna, akkor is hiányzott volna még 112.993, illetve 23.501 darab szavazat.
Pokorni Zoltán miniszteri rendelettel nyilvánította iskolai emléknappá a holokauszt-emléknapot, de a kommunizmus közel 100 millió áldozatára már nem ők javasolták az évenkénti megemlékezést.
Rogán Antal elbontatta az ereklyés ország zászlót jelképező piramist.
Orbán Viktor otthagyta 2006. október 23-án a híveit, amikor a gyurcsányi rendőrség rájuk támadt, és eliszkolt a páncélozott autójában, ahelyett, hogy az élükre állt volna.
Soha, sehol nem tiltakoztak Simon Perez „ Felvásároljuk Magyarországot” kijelentése miatt. Sőt, 2004-ben, az izraeli nagykövet fogadásán egyezményt írtak alá 500.000 izraeli befogadásáról hazánkba. Orbán is.
A mostani nagykövet, Aliza Bin-Noun, és Orbán megegyeztek, hogy Magyarországon kis-Izraelt hoznak létre. Így, ahogy mondom!
Támogatnak olyan köztörvényes bűnözőt, aki börtönben is ült, és később hűtlen kezelésért és sikkasztásért nem állították bíróság elé, hanem kegyelemben részesült, az aktáit pedig 30 évre titkosították! (Lungo Drom elnöke, Farkas Flórián)
Nem mentek el egyetlen romák által brutálisan meggyilkolt magyar ember temetésére sem, viszont a romák temetésére igen, úgy, hogy még nem is volt világos, hogy cigány, vagy magyar tette-e.
Hankiss Ágnes, Fideszes EP jelölt szavazatával választották meg az SZDSZ-MSZP jelöltjét a Magyar Rádió élére.
Olvasatlanul aláírták a Lisszaboni szerződést (325 igen 2007. december 17-én), mindenféle vita és alku nélkül. Le sem volt fordítva. (A csehek ezzel szemben még a Benes dekrétumokat is letolták az EU torkán!)
Gazdasági érdekből (három hét alatt) az MSZP-vel egyetértésben megszavazták a kötelező áramátvételi rendszer meghosszabbítását, évi mintegy 150 milliárd forintot juttatva a Fideszes és MSZP-s érdekeltségű erőmű tulajdonosoknak, minden magyar családot KWh-ként 3,73 Ft-tal terhelve meg ezzel, az amúgy is borsos villanyszámlában. Ebből a 150 milliárdból, mint tudjuk most már a BKV-s, Hagyó-s, Nokia dobozos, maffia-csalásos ügyekből, miként szivárog vissza a pénz a pártkasszákba, vagy magánzsebekbe. Orbánéba is.
A dokumentumok titkosításának szigorításával kapcsolatos, kétharmados törvényt 332 igennel fogadták el, az MSZP-vel legnagyobb egyetértésben. Ezek szerint akkor sem hozható egy anyag nyilvánosságra, ha később kiderül róla, hogy jogtalanul titkosították, pl. bűncselekmények takargatására szolgált, aki pedig felfedi, az e törvény szerint börtönbe kerülhet.
Orbán félreállította Molnár Oszkárt, mert szót ejtett a cigány bűnözés egy sajátos formájáról, és helyette egy libanonit indít a választáson. (Magyarországon, magyar parlamentbe, libanonit)
Orbán azt a Pintér Sándort akarja csúcs-belügyi-nemzetbiztonsági tárca élére, akinek közös cége van az MSZP-s, szemkilövető Gergényivel, és a lánya (de ő maga is) érintett az Eclipse ötmilliárdos botrányában, sikkasztásában. (majd ezt is letitkosítják)
Orbán Viktor nem kérte ki magának, amikor az MSZP megpendítette, hogy szükség esetén visszalépteti a jelöltjeit, egyfajta összeborulásként, a Fidesz javára.
A NEM gomb helyett csak tartózkodtak a szavazáson, miszerint az Országgyűlés a holokauszt-tagadás tiltását ebben a formájában, a kommunizmus áldozatait kihagyva fogadhassa el.
Programjuk a közbiztonságról, rendészetről szóló részét az a Lázár János, Hódmezővásárhely polgármestere írta, aki haszid zsidókat akart betelepíttetni Hódmezővásárhelyre, mellyel kapcsolatos gyanús telekügyletek jelenleg is bíróság előtt vannak! Az a Lázár János, aki 27 évesen tagja lett a milliárdosok klubjának!
Az az Orbán Viktor, aki zsidó imakönyvet szorongatva, kipával a fején fogdossa a hazánkat felvásárolni, és fajtájukkal benépesíteni kívánó, gazdag és befolyásos zsidók piszkos mancsait.
Az az Orbán Viktor, aki a világ számos, és többségben lévő nemzetei által utált Izrael egyik pártját, az izraeli Likud pártot tartja testvérpártjának, és vele szoros együttműködési terveket dédelget.
Az az Orbán Viktor, akinek a KDNP-re csak azért van szüksége, hogy a keresztény-demokrácia hangzatos megjelenítésével a pártja nevében, keresztény értékek mentén definiálhassa pártját, a többnyire keresztény társadalom szavazópolgárai előtt.
Ez az Orbán Viktor van kijelölve, hatalom átmentőnek, a most már hatalmas társadalmi támogatottságú Jobbik részéről fenyegető, és velük kapcsolatos elszámoltatási veszéllyel szemben, de izraeli beékelődése folytán nagy valószínűséggel pályázhat, Izrael magyarországi helytartója címére is.
Hát kérem, ez az Orbán Viktor nem lehet Magyarország miniszterelnöke, de bandájának egyik tagja sem tölthet be közfunkciót, mert többnyire mind sáros az eddigi húsz év nemzet rombolásában, a haza tönkretételében, és eladásában.
#68moonbeam2010-03-21 19:51:04válasz erre
Hatalmas siker(telenség) - mondhatni nyíltszini leégés: a "hatalmas tömegekkel" rendelkező Jobbik Balóné és dr. Gaudi támogatásával sem volt képes rongyos 750 ajánlócédulát összegyűjteni az igaz hazafinak nevezett Budaházy Györgynek. - Ez mindenképpen minősíti a Zazrivecz-pártot.
#67banya2010-03-21 13:44:55válasz erre
Válasz spanza, 23138. hozzászólására:
Szamaras te azon gondolkodj, hogy imádott narancssárga pártodnak mennyi jönne össze a keridemokraták operettcsapata nélkül, illetve hogy az imádott keridemokraták miért is nem merik önállóan megmérettetni magukat?
Semjénék sem különben mint Kalapos Ibolykáék - csak lehet hogy szerencsésebb mén hasa alatt szopnak, oszt úgy kerülnek újra a parlamentbe.
Amúgy nem gondolom hogy az álkeresztény áldemokraták a meghatározó zsidó tagozattal valaha is labdába rúghatnának.

#66banya2010-03-21 13:33:27válasz erre
Válasz Tarnóczy, 23155. hozzászólására:

Mondom: Kalampár Orbáncról várjuk immár évek óta a nyilatkozataitokat, valamint most per pillanat az isráéli gazdáitok jogtalan berepüléséről.
Ti várjátok a válaszokat tőlünk - már egy hete.
Mi várjuk a válaszokat tőletek - TÖBB ÉVE.

Nyilatkozz Sághwáry!
#65Tarnóczy2010-03-20 11:29:15válasz erre
A Jobbik meleg szóvívőjéről valahogy nem nyilatkozik egyikőtök sem... Az Orbán hajbókolásáról írtok a zsidók előtt, miközben az EP-képviselőtök, Balóné Morvai egy "kajmán" ágyasa... Hallgattok a Magyar Gárda kettészakadásáról, azokról a Jobbik-vezetőkről akik az utóbbi egy évben hátat fordítottak nektek, sunyi módon hallgatjátok agyon azt a többek által felvetett kérdést, hogy a Jobbik honnan kapja a pénzt és mi lesz az ára?...
Tehát, úgy néz ki, hogy ez a taktika - az agyonhallgatás - jó irányba vezetne: hiszen egyre több korábbi szimpatizáns kérdéseire nem jön válasz.
#64spanza2010-03-19 19:50:11válasz erre
Válasz feco0220, 23120. hozzászólására:
Te egy akkora *** vagy, hogy kémrepülővel sem találnak benned egy csepp eszet sem.Ennyi marhaságot talán a Gyurcsány hordott ma össze
, de neki már van helye az új OPNIban,neked még el kell végezned egy foxi-maxi egyetemet.
#63yanoo2010-03-19 08:31:20válasz erre
Válasz banya, 23117. hozzászólására:

" Jellemtelen kis fika vagy te - ilyenre az öregek csak legyintenek: semmi ember. "
A fenébe, megöregedtem.
#62feco02202010-03-18 21:42:30válasz erre
A facebook-on van egy jó kép, amin Orbán kipával a fején hajbókol a görény zsidók előtt, és szorongatja a kezüket, a nagy testvériség jegyében, tán éppen a tiszaszigeti földingatlanokat játssza át nekik, közben egy zsidó imakönyvet szorongat a kezében. Rohadék, simlis hazaáruló. Kövér is az, csak ő a tetejébe mérhetetlenül bunkó is. De Orbánnak, mint a Likud testvérének, szerepe van az izraeli légitámadásban is, amely most érte hazánkat.
Magyarország légterét két izraeli kémrepülőgép sértette meg. Törökországon, Bulgárián, és Románián áthaladva lépett be a mi légterünkbe. (hogy-hogy nem lőtték le sehol?) Aliza Bin-Noun, izraeli nagykövet *** tagadja a tényt, aztán hebegett valamit, de csak gyanítani lehet, hogy ennek a förtelemnek a megengedését csak azok rendelhették meg, akik adatokat akartak gyűjteni. Ezek a gépek 100 kilométeres körzetben képesek rögzíteni minden elektronikus adatforgalmat, mobil telefonhívást, e-maileket. Izraeli kémrepülőgépek vajon kiknek a kérésére tapogatják le az éteri levelezést, ha nem a zsidó segg-nyaló kormány, és a zsidókkal testvériséget hirdető Orbán kérésére. A légteret figyelő szervek is a kormány hatáskörébe tartoznak, de a libatolvaj Bajnai (megrendelő), mint a sukorói botrány ügyében is vizsgálatot rendelt el. A két repülőgép azért kellett, hogy a háromszögeléssel a pontos hely is meghatározható legyen, ahonnan egy e-mailt feladtak. Például egy Jobbik iroda. Várjuk a fejleményeket, bizonyos információk felbukkanását, amelyeket más módon nem lehetne megszereznie, ennek a velejéig romlott és mocskosul gátlástalan, izrael-barát MSZP-Fidesz koalíciónak. Más szervezetnek nem áll módjában egy ilyen hazaáruló megrendelést tenni. Várjuk a diplomáciai tiltakozást, és Aliza Bin-picsa kiutasítását hazánk területéről, e mérhetetlenül súlyos, és pofátlan izraeli terrorista akcióval szembeni tiltakozás jegyében.

Orbán-Gyurcsány-Bajnai-Szekeres-Moszad-Likud közös akciója volt ez az izraeli terrorista akció, a Jobbik lehallgatásának a céljából. Az agressziót éppen azok rendelik el kivizsgálni, akik megszervezték. Az egymásnak ellentmondó hazugságokon átsejlik a valóság, csak észre kell venni a felelősség tologatását, az akció miértjének, céljának az elhallgatását. A hazát vigyázó erők remélem, megállapítják a fenti személyek felelősségét, hazaáruló cselekedetüket, és április 11-e után megfelelő szankciókkal bünteti aljasságukat.
Minimum kötél!
#61banya2010-03-18 21:31:06válasz erre
Válasz Vitya, 23115. hozzászólására:
Fizetett provokátor vagy te kis barátom - mondjuk ez itt senkit sem lep meg, ezt eddig is tudtuk.
Mi a véleményünket, meglátásainkat írjuk - hozzáolvasunk, utánagondolunk stb.
Az isráéli gazdáid kémrepgépéről naná hogy nem mersz nyilatkozni - ugyan menj már a hivatalos verzióval!
Érdekes, hogy olyan jól tájékozódottnak adod elé magadat - oszt a Kalampár- ügyről nem hallottál semmit! Budaházyt - aki ellen még vádat sem tudtak emelni - tudod b@sztatni, arról jól tájékozott vagy, a büntetőeljárás alatt álló Kolompár- ügyet meg elintéznéd egy szimpla cigányozással.
Békapod- é vagy szuszakoljam le a torkodon?
Jellemtelen kis fika vagy te - ilyenre az öregek csak legyintenek: semmi ember. Üzenem a gazdáidnak, újítsanak, mert választásokig kevés az idő. Az ilyen rád hajazó, különböző néven írogató Sághwáryak már unalmasak. Ja! Azt is mondd meg nekik, hogy qurrvára meg vagyunk sértődve - tudod az ide író alja bagázs, bár a többiek nem hatalmaztak fel hogy szóljak a nevükben - szóval qurrvára meg vagyunk sértődve, mert nekünk itt csak a fizetett bértollnokok és a provokátorok selejtje maradt!
Braga! Csókolj be a pukkanóba!
#60Vitya2010-03-18 20:40:49válasz erre
Válasz banya, 23113. hozzászólására: Izraeli "kémgép" - bemondták (onnan tudtátok ti is), hogy itt volt, most azt közölte a rádió és TV, hogy a hivatalos szervek tudtával voltak a magyar légtérben... Ti persze, mint a harci ló, mindenre felkapjátok a fejeteket, mikor azt halljátok, hogy izaeli vagy zsidó.
A Kolompár-ügyről nem hallottam, nem tudok semmit - de ha cigány-ügyről van szó (ti csak ezzel a témával foglalkoztok), akkor majd megtárgyaljátok.
Viszont van itt egy Jobbik-szóvívői téma: A JOBBIK MELEG (FORRÓ?) SZÓVÍVŐJE... Le is mondott a szerencsétlen. - Tehát akkor lassan kiderül: a csürhe vezérei között van ***, tót, zsidó, maffiózó, börtöntöltelék, stb. - Erre vagytok büszkék?

#59banya2010-03-18 20:18:40válasz erre
Válasz Vitya, 23107. hozzászólására:

Nem azt firtattam hogy ki fizet és kit, tehát ne dumáljál itt mellé.
A saját, külön bejáratú véleményedre lennénk itt kíváncsiak Kalampár Orbánc jelölése és mentelmi joga valamint az isráéli kémrepgépek jogtalan légtérsértése okán.

Nézd - lehet hogy én azt szajkózom, amit olvasok, vagy amit hallottam.
És te?

Nekem legalább van véleményem, illetve én legalább nem fosok kimondani, leírni a véleményemet.
És te?

Van neked egyáltalán véleményed, vagy megvárod amíg közlik veled az álláspontodat?
Ne dumálj mellé - Kolompárról és az izraeli képrepülőkről kérdeztelek, elvárom hogy a nagy eszeddel, ha valamire tartod magadat, ezekre válaszolj.
#58papi2010-03-18 19:09:53válasz erre
Válasz Vitya, 23107. hozzászólására:

Azért mondott le, mert itt nincs helye egy narkós homárnak sem. Az egy másik párt, jelenleg "C" vágányon.
Ez a Putyin pénz nagyon érdekelne. Van erről valami dokumentum, vagy megint csak ugatsz kifelé abból a hülye fejedből?
#57Vitya2010-03-18 18:24:32válasz erre
Válasz banya, 23106. hozzászólására: Neked ki fizet azért, hogy ezen a helyen propagandát csinálj a Jobbiknak? (Mert ugye, ha leírod a véleményed - ami olyan, amilyen - akkor valaki fizet neked ezért... Így van?)
Az izraeli "kém"-repülőgépek ügyében pedig nem hiszem, hogy neked vagy nekem bárki is meghallaná a szavát. Mindketten olyan jelentéktelenek vagyunk. Te is csak azt szajkózod, amit olvastál valahol vagy a rádióban hallottál.
Írj inkább arról, hogy soknevű vezéretek mennyi pénzt vett fel tovaris Putyintól és a meleg szóvivője miért mondott le oly' hirtelen?

#56banya2010-03-18 18:05:56válasz erre
Válasz Vitya, 23103. hozzászólására:

Böffents már valamit Kalampár Ormányról is - és kíváncsi lennék a véleményedre az isráéli kémrepgépek behatolásával kapcsolatosan.
Jujj de tudsz hallgatni, ha neked kellemetlen! Vagy valóban fizetett spicli vagy és a megbízód még nem közölte veled az álláspontodat?
#55Vitya2010-03-18 16:20:10válasz erre
Válasz spanza, 23076. hozzászólására: A Fidesz már évek óta hetenként 5%-kal növeli az előnyét... Már mindenki rá fog szavazni, mögötte áll az egész nemzet, és a Végső Győzelem után az egész ország egyetlen nagy futballstadion lesz.
Persze a Zazrivecz koma is folyton növeli a Jobbikra adott szavazatok számát, Vona termékmenedzser úr lesz a miniszterelnök, madame Baló a nyilvánosház vezetője és köztársasági elnök - az ország lekedvesebb vendége pedig PUTYIN és AHMADINEZSÁD, akik a pénzt adták ehhez az egészhez. (Ez utóbbiról nagyon nem szerettek beszélni... - pedig Putyin elvti felmenői erőszakolták meg szüleiteket 45-ben...)

#54Isaura2010-03-17 23:56:39válasz erre
Válasz moonbeam, 23077. hozzászólására:

Ja, ahogy mondod. Mit Quittung die Sonne loben....
Sashalom.
#53moonbeam2010-03-17 22:06:37válasz erre
Válasz spanza, 23076. hozzászólására: Várd ki a végét... Nyugtával dícsérd a napot. - A Fideszben ti ne bízzatok (éppen ti írtátok azt, hogy a Fidesz=Zsidesz). - Az MSZP pedig jóval erősebben szervezettebb párt, mint a Jobbik...

#52spanza2010-03-17 21:17:22válasz erre
Válasz moonbeam, 23028. hozzászólására:
moonbeam- vitya! Miért nem hagyod zsidesezni, biboldózni, likudozni a a Triót? Talán fáj, hogy a Fidesz megint 5%-al növelte előnyét és a Jobbik is beelőzte a maszopot a versenyben, Hát csak egy piti komcsi vagy.Persze ettől még a trió és trutyi sült agressziv bunkók.

#51papi2010-03-17 19:52:59válasz erre
Válasz moonbeam, 23028. hozzászólására:

Hülye braga!
Az iszákos Szekeres (tudod, aki olyan sokra vitte) mehet megint beb@szni mérgében, bánatában, ahogy tetszik.
A pécsi civilek megint pert nyertek -azt hiszem negyvenharmadik alkalommal- a dilettáns Linder által irányított HM ellen.
Nem lesz lokátor a Tubesen.
Szerintem sem kerülhetett sokba az idióta alkesz önkényeskedése.
#50kistutyi2010-03-17 17:53:29válasz erre
Válasz moonbeam, 23066. hozzászólására:Te ezeket a neveket honnan tudod , ekremet, aszabóbercit meg az 1 x volt náci diannát ? Csak nem a rokonságba tartozol? Az ilyen szövegeket már akciós áron sem veszi meg senki.

#49moonbeam2010-03-17 13:19:42válasz erre
Válasz kistutyi, 23062. hozzászólására: Azok a provokátorok "nemzeti hősök" voltak. Ekrem Kemál György is köztük volt.
A büfé-fosztogatók is a TV-székházba behatoló "nemzetiek" közül kerültek ki, az autókat felgyújtók is. - Ne mosakodjatok, a csürhe, az csürhe...

#48kistutyi2010-03-17 10:20:08válasz erre
Válasz moonbeam, 23028. hozzászólására: Idáig azt hittem ez meseházy-botox szöveg, de látom sokszorositották.Odaadták, hogy terjezd.

#47kistutyi2010-03-17 10:17:07válasz erre
Válasz moonbeam, 23017. hozzászólására:Kérd el a Hir-es fiuktól a felvételeket amikor a provokátorok okt l9.TV. székházi gyújtogatás után az MSZP pártház (régi) előtt a botokat és a pajzsokat pakolják ki a kocsiból , Majd bevonulnak a pártházba.Sokukon fehér kapucnis pulcsi volt...Szépen kérd, mert nem biztos, hogy megkapod.

#46www.magyarorszag.ma2010-03-17 09:12:28válasz erre
"RADNÓTI MIKLÓS - GYÉMÁNT AZ INGOVÁNYBAN" (3. rész) - A Radnóti-mítosz és a 298-as parcella feldúlása - A szalondemokraták szerint Radnóti Miklós az ukrán fronton harcolt...
A nagysikerű cikksorozat 3. (befejező) része már olvasható a www.magyarorszag.ma hírportálon.
#45banya2010-03-16 20:11:52válasz erre
Válasz Isaura, 23046. hozzászólására:
Én a csuprokat, kancsókat, köcsögöket úgy szeretem ha szájukkal lefelé ágasfán vagy egy vastag póznán lógnak. Szecskavágóm nincs, de hidd el hogy a (valahai telefongyári) paradicsompasszírozó piszok humánus és alapos népi nevelő eszköz ahhoz a művelethez, amit tervezel.
#44banya2010-03-16 20:07:42válasz erre
Válasz moonbeam, 23040. hozzászólására:
Holdvilágképű Sághwáry!
Ábrándos, romantikus neved alapján a fiúkat szereted.
Akár hím, akár nőivarral áldott vagy vert meg a természet, mini- Napoleonunkról jusson eszedbe a mondás: kis ember nagy bottal.....
A két pofon pedig nekem jöhet - legalább nem mondhatják utólag hogy én kezdtem a ver(eked)ést.
#43Isaura2010-03-16 20:01:54válasz erre
Válasz moonbeam, 23040. hozzászólására:

Banyám - figyeljünk oda: a kiskancsó akar valamit tőlünk.
Szecskavágótok nincs?
Megpróbálnám beledugni a tökét...
#42moonbeam2010-03-16 18:51:45válasz erre
Válasz banya, 23038. hozzászólására: Amit nem vagy képes megszerezni - az már nem is kell? A Fidesz mini-Napoleonja megígérte a két pofont, nem?

#41banya2010-03-16 18:46:44válasz erre
Tulajdonképpen én nem is szeretném ha most a Jobbik nyerne.
Most még nyerjen a Fidesz - a Jobbik pedig ott pattogtassa az ostort a fejük felett. Tőlük, és esetleg valami normális függetlenektől több nem is kéne a parlamentbe.
Azért jutottam erre a gondolatra, mert a Fidesz bizony vastagon benne volt ennek a hatalmas trágyadombnak az összetalicskázásában, amiben az ország van. No ha talicskáztak, akkor most szépen takarítsák el, vagy a Jobbik a támogatói segítségével lenyomja a torkukon.
#40banya2010-03-16 18:40:03válasz erre
Válasz Isaura, 23033. hozzászólására:
Majd jól bepereljük őket - valami holoizé miatt. Ha nem vagyunk nácikok, akkor holotúlélők vagyunk, és jár nekünk a sok pénzecske punktum.
Addig vegyük fel, amíg lehet, ha már jól telepakoltattuk a zsebünket, majd mi is átnyergelünk szocio- na nem, inkább a Fideszhez demokratakaunnak. Ha a Jobbik nyer, akkor radirikácsnak.
#39Isaura2010-03-16 17:59:33válasz erre
Válasz banya, 23031. hozzászólására:

és most mi lesz velünk, hogy az ellenség megtudta, nem is vagyunk nácik.
Brega tanit minket.
Azért ehhez is pofa kell.
#38banya2010-03-16 17:46:28válasz erre
Válasz papi, 23022. hozzászólására:
Vazze, lebuktunk!
Honnan a jó francbul tuggya ez titkos álmainkat, hogy Zazrivecz- Vonát akarjuk mindenhová? Minden posztra, minden megbízatásra csak és kizárólag űtet.
Vagy ennyire beszűkült már a félelemtől a zagya? Már amennyi vót nekije ugyi...
#37moonbeam2010-03-16 17:17:13válasz erre
Válasz papi, 23022. hozzászólására: Papi, azt, hogy te mit tartasz számon - az valószínűleg senkit sem érdekel ebben az országban (még a nagymamit sem.) Viszont... ez még mindíg elviselhetőbb állapot, mint a börtöntöltelékek gyülekezete, azoké, akiket ti "politikai foglyoknak" neveztek.
Számotokra teljesen mindegy, hogy a honvédelmi minisztert Szekeresnek nevezik vagy Szili Katalinnak - elég az, hogy nem Zazrivecz-Vona Gábornak. Csak és kizárólag Jobbik-szempontból látjátok az országot és a Kurucinfón, a Barikádon, valamint a Hunhíren kivűl más olvasnivalótok nincs is.
Mindez természetesen nem azt jelenti, hogy az MSZP körül minden rendben van és a Jobbiknak semmiben sincs igaza - csakhogy minderről veled értelmes vitát nemigen lehet folytatni. Te csak zsidózni és cigányozni tudsz - persze azt sem profi szinvonalon... Az igazi nácik ezt a műfajt olyan ügyesen művelik, hogy egyetlen mondatukért sem tudnák őket elítélni - szemben veled (veletek: banya, Isaura, stb.) aki ezt is csak papagáj-módra ismételgetni vagytok képesek. Tanuljatok Bayer Zsolt szalonnácitól!

#36papi2010-03-16 15:12:19válasz erre
Válasz moonbeam, 23017. hozzászólására:

Így van braga. Szomorúvá akkor kezd válni a dolog, amikor ezt a keveset (amivel ilyen sokra vitte) filmre veszik és így ország-világ láthatja, amint a csontrészeg magyar védelmi miniszter olyanra vállalkozik, ami nála még alkoholos befolyásoltság nélkül is nehézségekbe ütközik. Ti. megpróbál papírról felolvasni egy előre megírt szöveget.
A szocik és a rabmadarak népellenes bűneire meg, nem kell hogy emlékeztess. Számon tartjuk.
#35banya2010-03-16 15:05:28válasz erre
Válasz moonbeam, 23017. hozzászólására:

Nekem ne magyarázd hogy pl. Szekeres mit tud és mit nem - mert történetesen az egyik közeli városban IS folytatott tanulmányokat. Sokáig visszajárt a maszopos városvezetést csókolgatni, jókat enni- inni. Buta volt mint a segg, de világ életében a mozgalomból jó megélt.
#34banya2010-03-16 15:00:36válasz erre
Válasz moonbeam, 23008. hozzászólására:

Megjöttél Sághwáry?
Ezt a nevedet rég nem használtad.

Leszarom hogy mik a szokások demokratikus és diktatórikus államokban. Egy minisztérumban minden hely szakértelmet kíván, lévén annak a területnek a szakminisztériuma - és nem kellene százmilliós nagyságrendben kifizetni a haveroknak a ,, szakértői díjakat ", további százmilliókért haveroktól baromságokat vásárolni, baromarcú katonaruhát viselő seggnyalókat fokozatokkal magasabb rangra emelni jó pénzzel, jó nyugdíjjal.

Aki az adott területhez hülye az takarodjék onnan - szakminisztérium élén se álljon teleszívott budikefe, ráadásul évek óta tele a tököm a minisztériumokban lebzselő politikai államtitkárokkal is.

Akár cinege, akár sólyom, akár sas.
#33moonbeam2010-03-16 14:51:21válasz erre
Válasz papi, 23014. hozzászólására: Minden pártban (!!) vannak olyanok akik szeretik az italt vagy más szenvedélyük van (pl. a szerencsejáték, az uniformisban menetelés, a zsidózás és cigányozás, az egyes népcsoportok vagy személyek ellen elkövetett fegyveres támadás, kukaborogatás, autók felgyújtása, büfé-fosztogatás, stb.) - de aki olyan kevéssel is többre vitte mint te vagy ti, az azért már tudhat valamit amit te nem...

#32papi2010-03-16 14:25:50válasz erre
Válasz moonbeam, 23008. hozzászólására:

1. Mi köze Magyarországnak, a demokratikus államok szokásaihoz?
2. Nem kell hivatásosnak lennie, nem kell egyenruhában járnia. De valamihez konyíthatna, az ivászaton és az útlevél
halmozáson kívül.
#31Bea2010-03-16 13:59:09válasz erre
Válasz moonbeam, 23008. hozzászólására:

igen, valószínűleg az a normális, hogy a honvédelmi miniszter az kettős állampolgár, mint itt Magyarországon.
Neked se sok eszed van.
#30moonbeam2010-03-16 13:47:29válasz erre
Válasz banya, 22996. hozzászólására: A honvédelmi (nemzetvédelmi) minisztérium élén demokratikus országokban sehol sincs hivatásos katona - az leginkább a diktatúrákban szokás. A minisztériumban a katonai szakértelmet kívánó helyekre neveznek ki főtiszteket, tábornokokat. Nálad még működik a komcsi rendszerben megszokott Czinege-reflex.

#29kistutyi2010-03-16 11:29:28válasz erre
Válasz Isaura, 22923. hozzászólására:Már kerülgetik: " Emberáldozatok nélkül épiteni újra" mondta egy "vezér". Ez mi? Továbbra is sz@rból lesz várépités? Most nagyon keserü vagyok 15-e után. Mikor 9%-al mutatják be az LMP-t./ Új Centrum párt/ Hány fát kell elültetni még? A mindenki által "15 %-os "-nak hazudott Jobbikot, alig egy percig láthattuk az összes Tv csatornán. A szokásjog szerint a választások előtt 2 hónappal , már a kormány nem intézkedhetne, csak ügyvivőként. Itt meg Sukororó folyik a vita még mindig.? Csak ennyi röviden .
#28Manó2010-03-16 10:12:36válasz erre
Jó "szórakozást"!



http://amieveink.blog.hu/
#27banya2010-03-16 09:10:04válasz erre
Válasz Jobbos, 22984. hozzászólására:

Tudod én eleve azon kezdeném, hogy a honvédelem élére hogyan kerülhetett olyan személy (nem írom hogy ember), aki még csak sorkatona sem volt. Szakminisztérium élére abszolút hozzá nem értőt, akinek halavány fingja sincs a témáról. Amúgy ez önmagában is jelzi a maszocionisták összes szakértelmét, mert ennek kéne a minimumnak lennie.
Folytatnám azon, hogy egy végtelenül jellemtelen, szemétre való embert tenni vezető pozícióba, aki ráadásul keményen alkoholista és elitta a maradék agyát is - ismét a maszocionistákra jellemző. Jó elvtárs, mert a részegsége miatt úgyis csak bólogatni tud. Ebből látszik hogy kik maradtak a maszopnál.
No ezek után jön a kettős állampolgárság is .....
#26Isaura2010-03-16 08:52:37válasz erre
Válasz Jobbos, 22984. hozzászólására:

Ugyan, már tök hülyére itta magát, nem számit arra már senki.
Egyébként - pl. egy izraeli állampolgárság az nagyon hasznos.
Lásd, az épitkezések kapcsán milliárdokat rabolt zsidókat.
Amikor balhé volt, a moszad kimentette őket - kiadatás nincs, pénz az ablakban, és nyugodtan kiröhöghetnek.
Az a több ezer család, aki emiatt az utcára kerül - meg le van sz@rva.
Ügyes.
#25Jobbos2010-03-16 07:57:07válasz erre
Emberek, hogy lehet az, hogy egy ország legfőbb stratégiai pozícióját, azaz a honvédelmi miniszterséget egy kettős állampolgár, Szekeres tölti be?!
Tehát Magyarország hadseregének vezetője két államnak is elkötelezett!!!!
#24Isuara2010-03-16 00:20:06válasz erre
Válasz www.magyarorszag.ma, 22936. hozzászólására:

Lám, megint eltelt egy hét.
Hülyegyerek.
#23www.magyarorszag.ma2010-03-15 04:55:47válasz erre
"A VÁLASZTÓPOLGÁROK VIRÁGVASÁRNAPJA" - Április 11, amikor egyetlen napra nélkülözhetetlenek leszünk - Orbán Viktor, a Vezénylő Tábornok elképzelései a kétharmados többségről, a hatalomátvételről, a kommunikációs csapdáról és a megígért két pofonról...
Eddig (3-4 nap alatt) több mint tizezren olvasták a www.magyarorszag.ma Heti Jegyzetét!
#22Isaura2010-03-14 10:28:59válasz erre
Válasz kistutyi, 22906. hozzászólására:

Ezeket a kérdéseket nem lehet kikerülni.
#21kistutyi2010-03-13 21:53:35válasz erre
Nagyon jól emlékszem mikor a" hazát megmentő Bokros" kifizetette velünk a múlt gyárigazgatói által lerabolt bankokat. Konszolidáció. Senki nem szólt egy rohadt szót sem. A szoci-libsi koalició meg sz@ rért.eladta az összes bankot, amit keservesen feltőkésitettünk. .Privatizáltak amit a szemük meglátott, a kezük nem engedte el. Emlékszem ahogy a parlamenti pártok dicsekedtek, hogy már az előszobába vagyunk, jelestanulók vagyunk, bécsi cukrázda meg minden. Az Eu-ba való verbuváláshoz, nem sajnálták a pénz volt dögivel.Ugyan ez törént a NATo meg azEU_ba szavazáskor is. Egyetlen párt se mondta, hogy emberek álljon meg a menet, szinte hülyének néztek benünket ezzel a sok megalázó jelzővel. (jótanuló? mi vagyok én?)Ez volt az első csomag. A mostani meg a második.Itt a kampány . Minden kezdődik előlről. Meddig fogják még ezt a játékot játszani velünk? Két taknyos kiáll a pulpitusra (szóvivő hölgy és úr) és osztják az észt. Megmondják kinek kell hinni és kinek nem.Szemünk előtt lopták szét az országot, nem nyolc év hanem az elmúlt 20 év alatt. Szemérmetlenül. Még azt mondják a jobb oldalró, ők megértik a dühünket. Sajnálom hogy a Fidesz plépofáról hiv fel igy kampány idején.megkérdezném, ha olyan megérőek akkor miért asszisztáltak ezeknek a csibészeknek 8 évig? Ennyi, csak ennyi az én bajom. Volt egy pár "nadrágszij húzás " 90 előtt is , semmivel nem különbek ezek sem. Sőt! !
#20X2010-03-13 08:19:33válasz erre
Ezt az "alakzatot" véleményem szerint a háttérből cionista judeofasiszták irányitják izraeli pénzen. Nem más mint titkos nemzetközi játszma, ami nem tilos, sajnos csak rendkívül prmitiv népeknél válik be!
Tessék ezeken az állításokon elgondolkodni!
#19Isaura2010-03-12 22:29:51válasz erre
Válasz banya, 22856. hozzászólására:

Bokrosné Retkes Izabella - a szűz lányok gyámolitjója.
Ez jó.
#18banya2010-03-12 20:30:42válasz erre
Válasz www.magyarorszag.ma, 22844. hozzászólására:

Engem ne uszítson senki a fityeszre. uszulok én magamtól is - ha akarok. Orál Vekkert ezerszer szívesebben nézegetem mint a nagyorrú bohócot, a libalopót vagy Bokrosné Retkes Izabellát. Haggyá lógva a magyarorszagma- val.
#17www.magyarorszag.ma2010-03-12 15:53:32válasz erre
"A VÁLASZTÓPOLGÁROK VIRÁGVASÁRNAPJA" - (Egyetlen napig nélkülözhetetlenek leszünk - Orbán Viktor, a "Vezénylő Tábornok", a kétharmados többség megszerzésére, hatalomátvételre és a megígért két pofon kiosztására készül.)
A www.magyarorszag.ma Fideszről szóló Heti Jegyzetét már sokezren olvasták... Olvassátok és terjesszétek!
#16kistutyi2010-03-12 09:54:43válasz erre
Válasz Isaura, 22822. hozzászólására:Az irodalom történész Takaró Mihály testvére. Ref. tiszi.Az egyik ismerősöm jár a gyülekezetébe.Azt hiszem 6-an vannak tesók, de mind pap a Takaró Mihály kivételével. Magyar nemzeti érzelmüek.

#15Isaura2010-03-11 23:19:17válasz erre
Válasz Vitya, 22813. hozzászólására:

Akkor ismernél személyesen is bogárka.
A Hegedüs püspököt ismerem személyesen is, úgy általában meg nem érdekelnek a reformátusok, bár a kis Hegedüst dijazom. Kedveltem Illés Lajos kántor urat is.
#14kistutyi2010-03-11 20:43:22válasz erre
Válasz Kerion, 22781. hozzászólására:Igen. Imádkozni a Hazáért, a családért , a barátaimért ha bajban vannak.Nem szeretem az ellenségeimet azt sem ha a barátaim elárúlnak. Ezért nem is imádkozom értük, imádkozzanak magukért, van miért.

#13Vitya2010-03-11 20:39:12válasz erre
Válasz Isaura, 22804. hozzászólására: Bunkó vagy valóban... én ezt már többször megírtam. Az pedig, hogy Takaró Mihálynak még a nevét sem hallottad, azt jelzi, hogy a kereszténységed körül sincs valami rendjén. Te ingyen szolgálsz a másik oldalnak?

#12Isaura2010-03-11 19:32:20válasz erre
Válasz WARRIOR, 22789. hozzászólására:

Egy bunkó vagyok, hogy nem ismerem ezt a Takaró Károly püspököt, de úgy tűnik, hogy jó gyerek.
#11WARRIOR2010-03-11 14:15:16válasz erre
Válasz WARRIOR, 22789. hozzászólására:

ISMERŐS, NEM?

gy születnek a bábok, a bábkormányok, a bábemberek, akiknek uraik mondják meg mit tegyenek.

PLD LISSZABONI SZERZŐDÉS!
#10WARRIOR2010-03-11 14:14:21válasz erre
"- Ma, ha valakiben felfedezik a hazaszeretetet, a hazája iránti felelősséget, azt rögtön kikiáltják szélsőségesnek azok, akiknek a hazaszerető emberek puszta léte is megakadályozza a terveiket. Valójában ők a szélsőségesek"
" Kétféle térhódítás tanúi vagyunk. A katonait nem vihetik végbe úgy, hogy ne tudjon róla a világ. A másik gazdasági, s egyben összefügg az ideológiai harccal. Hogy egy gazdasági hatalom megjelenhessen valahol, elősször ideológiai harcot kell bevetniük. És ha az elérte a célját, nyomulhat előre a mammon, a pénzvilág. A sötétség bajnokai jól tudják, hogy egy országot elősször mindig erkölcsileg kell tönkretenni ahhot, hogy utána szolgává tehessék. A szolgává tett lélek már rabbá is lett, nincs ereje, hogy bármiért kiálljon. Ha sötétben él, Isten nélkül akkor már nincs szándékában ez a kiállás. Így születnek a bábok, a bábkormányok, a bábemberek, akiknek uraik mondják meg mit tegyenek. Amikor pedig a bábok verekszenek a hatalomért, azt úgy hívják, hogy színház."
Takaró Károly püspök
#9IDÉZET2010-03-11 13:25:55válasz erre
SZÉLES GÁBOR: A MA ARISZTOKRATÁJA
"ÖNT AZ ELSŐ HÁROM LEGGAZDAGABB MAGYAR KÖZÖTT EMLEGETIK. MIT GONDOL, HOGY A MAI MAGYAR ARISZTOKRÁCIÁNAK VANNAK-E OLYAN NEMZETI FELADATAI, AMELYEK NEM MÉRHETŐK ÜZLETI MÉRCÉVEL?

- KELLENE, HOGY LEGYEN ILYEN FELADATA. HOGYHA MOST A KÉT VILÁGHÁBORÚ KÖZÖTTI IDŐSZAKRA GONDOLOK, AKKOR AZ AKKORI MAGYAR ARISZTOKRÁCIA SZÍVVEL-LÉLEKKEL FELVÁLLALTA, HOGY TRIANON UTÁN MINÉL HAMARABB BEGYÓGYULJANAK AZ ORSZÁG SEBEI, ÉS ENNEK ÉRDEKÉBEN TETT IS SOK MINDENT, TEHÁT EGYSÉGESEN FELÁLLT EGY OLYAN GAZDASÁGPOLITIKA MELLETT, AMELYIK PRÓBÁLTA BEGYÓGYÍTANI A TRIANONI SEBEKET. UGYANAKKOR AZ ARISZTOKRÁCIA A MINDENKORI KORMÁNYZATNAK, VAGY AKÁR A KORMÁNYZÓNAK IS LEGALÁBB KÁRTYAPARTNERE VOLT, TEHÁT OTT MŰKÖDÖTT A HÁTTÉRBEN EGY OLYAN INFORMÁLIS INFORMÁCIÓ SZOLGÁLTATÁS, AMI NYILVÁN HASZNOS VOLT MIND A KORMÁNYZÓNAK, MIND A MINISZTERELNÖKNEK. MA MÉG ITT NEM TARTUNK, MÉG NINCS IGAZÁN HAGYOMÁNYA, PEDIG AZ EURÓPAI UNIÓ MÁS ORSZÁGAIBAN TELJESEN TERMÉSZETES DOLOG, HOGY PÉLDÁUL A NÉMET KANCELLÁR FOLYAMATOSAN EGYÜTT GONDOLKODIK A NÉMET GYÁRIPAROSOK SZÖVETSÉGÉNEK AZ ELNÖKÉVEL, ÉS UGYANEZ IGAZ A FRANCIÁKRA IS. ELKÉPZELHETETLEN, HOGY MONDJUK A FRANCIA GYOSZ ELNÖKE ÚGY FOGADJA A MAGYAR MINISZTERELNÖKÖT - AMENNYIBEN GAZDASÁGI KÉRDÉSEKRŐL VAN SZÓ -, HOGY A MEGBESZÉLÉSEN NINCS JELEN A MAGYAR GYÁRIPAROSOK ORSZÁGOS SZÖVETSÉGÉNEK AZ ELNÖKE."
#8Béla_bácsi2010-03-11 13:23:38válasz erre
Terjesszétek , FONTOS
http://www.youtube.com/watch?v=2cX80z6TRc0
A hazudozásokkal szemben az elmúlt 8 év számokban.
"A tények makacs dolgok"
#7babyku2010-03-11 13:20:26válasz erre
Mekkora ellenszéllel kell majd a FIDESZ-nek vezetni a hajót..
#6nagyi2010-03-11 12:53:56válasz erre
nincs mdf,a neve::új mdf.alapszabálya::2009.
#5Kerion2010-03-11 10:57:37válasz erre
Választásra természetesen mindenkinek szüksége van , de nem szavazásra , ahol nem lehet választani . Mert csak a posztkommunista - globalista világrend pártoskodó áldemokráciáját lehet választani . Abból pedig mára már elég volt ! Pártoskodás helyett az Összefogást , gyűlölködés helyett a Szeretetet , kishitűség helyett a Nagyságot , vegetálás és leépülés helyett a Felemelkedést kell választani . És akkor a HAZA ISTEN SEGÍTSÉGÉVEL FÉNYRE DERÜL .
#4Salamon2010-03-11 10:16:21válasz erre
Az SZDSZ is olyan köntösben (kaftánban) nyert bizalmat, mint most az LMP...
Aztán, az SZDSZ elárulta a magyar nemzetet, idegenek, a zsidó hódítók szolgálatába állt.
A tisztességes zsidóknak van helyük a magyar politikában, a magyar gazdaságban, kultúrában.
Ha a kisebbség vezető szerephez jut, akkor abból mindig baj származik...
#3Lucy Hay2010-03-11 10:10:07válasz erre
Kitelik tőlük, de hogyan szerez a fidesz üres kopcédulákat?
Ha ez igaz, az is azt bizonyítja, az eddigiek hosszú sorával együtt, hogy a fideszben máig ott az szdsz.
#2kistutyi2010-03-11 09:57:46válasz erre
Szüz párt?Alias :SZDSz liberális új köntösbe.
#1yanoo2010-03-11 08:29:49válasz erre
Pedig de !
Új hozzászólás
E-mail
Jelszó
Jelszó megerősítés
Név/becenév
E-mail
Jelszó
2010. október 03. - ÖNKORMÁNYZATI VÁLASZTÁSOK Ön melyik párt listájára fog szavazni?
Alternatív Hírportál - szavazás LMP
Alternatív Hírportál - szavazás MDF
13:38
12:37
Hibrid Yarist készül gyártani a Toyota  Alternatív Energia Hírportál
11:11
11:00
12 melltartót nyelt le a kutya  Állatbarát Webkuckó
11:00
Veszélyben a tasmán ördög  Állatbarát Webkuckó
13:53
A beszéd fejlõdése  Családinet.hu
13:50
12:02
Mi az a hiperbárikus oxigénterápia?  Alternatív Gyógymódok
17:15
16:50
16:40
16:39
Az oldal 0.40448 másodperc alatt töltődött be