Vona Gábor válasza Bayer Zsolt nyílt levelére

2010-03-05 11:09:56


Tisztelt Orbán Viktor Elnök Úr! Engedje meg, hogy kampányuk színvonalából kiindulva félretegyek mindenféle naivitást, és Bayer Zsolt nyílt levele kapcsán ne a formába öntőnek, hanem személyesen Önnek, a tollba mondónak válaszoljak. Már csak azért is, mert engem a szüleim arra neveltek, hogy ha valakivel problémám van, azt ne másokon keresztül üzenjem meg, hanem vállaljam a véleményemet mindig, és mondjam azt az illető szemébe. Merthogy tisztességes magyar ember így intézi el a problémáit. Ön mégsem ezt tette. Nem semmibevétele ez még a saját szavazóinak is, elnök úr?
Jól látható egyébként, ahogy stratégiát váltottak a Jobbik egészpályás letámadásával kapcsolatban. Úgy tűnik, nem volt sikeres a kövéri rágalmazás. Sőt visszájára fordult, hiszen alaptalan vádjaik miatt még több ember ábrándult ki önökből, és állt mellénk. A piszkos munkát ezért most igyekeznek kiosztani a holdudvarnak, így fordulhat elő, hogy minden sajtóorgánumukban egy-egy külsős (?) megmondó ember a Jobbikot szapulja, vállalva ezzel akár saját maga hitelességének tönkretételét is. Jobb sorsra érdemes emberekkel mondatnak ki hazugságokat, csúsztatásokat. Méltó ez egy párt vezetőjéhez, elnök úr?
Fájlalják, hogy mi a teljes húsz évet szeretnénk számon kérni, és nem csak az elmúlt nyolc évet? Pedig tényleg erre készülünk, mert az, amit önök és az összes parlamenti párt rendszerváltozásnak hívnak, az egyáltalán nem volt rendszerváltozás. Egy nagy hazugság csupán. Az önök közös hazugsága, amelyet nincs értelme tovább toldozni-foldozni, mert abba csak belegabalyodik az ember. Ahogy azzal önök is jártak. Persze az önök négy éve volt a legjobb időszak, ezt nem is vitatjuk. De azért nézzük meg, hogy kikhez képest, elnök úr? Antallnál, Hornnál, Medgyessynél, Gyurcsánynál és Bajnainál nem dicsőség jobbnak lenni. És az sem válasz, ha azt mondják, az ő bűneikért önök nem felelősek. Az elmúlt nyolc év az önök bűne is. A passzivitásuk, a gyávaságuk és a háttérben történt mutyijaik bűne. Hogyan tudták mindezt tétlenül végignézni? Miért nem adták vissza a mandátumaikat már 2006 őszén, amikor látszott, hogy ebből hatalmas baj lesz? Nyolc éven keresztül bujkáltak és menekültek a felelősség elől. Lehet így bárminek is az élére állni, elnök úr?
Azt kérdezik, miért léptem be 2002-ben az ön polgári körébe? Mert ön hívott meg, és mert én tenni akartam. Mert hittem önben, hittem a polgári körökben, hittem abban, hogy alulról építjük újjá a nemzeti oldalt. A „miért léptem be?” kérdésnél ezért sokkal fontosabb, hogy miért léptem ki a polgári köréből? Merthogy 2003-ban egyedüliként én mondtam búcsút annak a társaságnak. Beláttam naivitásomat, hogy amiről itt szó van, az nem a polgári körök, nem a nemzeti oldal, nem egy új korszak alapjainak megteremtése, csupán egy jobb-liberális párt újjászervezése, amelyben én nem akartam részt venni. Kiléptem, pedig az ön körül lebzselők társaságában maradva biztosan nekem is jutott volna zsíros falat. Csak hogy én egészen mást akartam. Jobbat. Jobbikat. És ez életem egyik legjobb döntése volt. A Jobbik ugyanis ma az egyetlen alulról szerveződő és nemzeti párt, ráadásul egyre erősebb. Eltakarítottuk az SZDSZ-t, és itt lenne a lehetőség, hogy eltakarítsuk az MSZP-t is. Önöknek pedig ebben a történelmi helyzetben a mi eltaposásunk a legfontosabb? Tényleg a Jobbiktól kell félteni ezt az országot, elnök úr?
Szánalmas látni a vergődésüket, ahogy érvek és ellenérvek híján a legaljasabb eszközökhöz nyúlnak. Összemosnak engem és pártunkat emberek megverésével, vélt terrorizmussal, mindenféle szörnyűséggel. Sőt tollba mondott nyílt levelükben már egyenesen a cigánygyilkosságokat is a nyakunkba varrják. Mi közünk van nekünk mindehhez? Ezzel az erővel én is megkérdezhetném, hogy zsidó testvérpártjukkal, a Likuddal folytatott tárgyalásaik és ölelkezéseik után nem álmodnak-e az ártatlanul legyilkolt palesztin kisgyermekek holttesteivel? Szélsőséges, erőszakos, terrorista Jobbik? Azt mondják, hogy húsz millió oroszt akarunk behívni az országba? Nem szégyellik magukat? Ilyeneket Kovács Lászlótól, Gyurcsánytól és Draskovicstól hallottam utoljára. Hogyan néz majd pártja tisztességes szavazóinak szemébe, elnök úr?
Elnök úr végighallgatta, amint Bajnai Gordon önt demokratának és jó hazafinak nevezte, mondván: a hasonló a hasonlónak örül. A napokban Mesterházy Attila felajánlotta, hogy a Jobbik legyőzése érdekében hajlandók visszalépni a Fidesz javára a második fordulóban. Ha én ilyen ajánlatot kaptam volna a szocialisták kormányfőjelöltjétől, azonnal kikértem volna magamnak. Bennünket ne nevezzen Bajnai hasonlónak, a mi javunkra ne lépjen vissza Mesterházy! Ön pedig némán hallgatott. Ön képes lenne ezekkel közösködni? Persze lehet, hogy a lisszaboni szerződés együttes aláírása, a rádiófrekvenciák körüli szégyenletes összjáték vagy a titkosítások feloldásának nemrég történt közös szigorítása miatt (ami véleményem szerint az elmúlt húsz év egyik legdurvább hazaárulása volt, és a számonkérésről ezek után önök ne is beszéljenek!) nem is tehet mást. Már nem is lopakodik, hanem a háttérben megvalósult a nagykoalíció. A Jobbik megerősödése miatt egymásra fanyalodott az MDF és az SZDSZ. Most a háttérben önök is ezt teszik az MSZP-vel. Ha minden így folytatódik, ebből nagykoalíciós kormány lesz, csakhogy védjék az elmúlt húsz év közös hazugságait, árulásait és koncát. A hasonló hát tényleg örül a hasonlónak? Hát ide jutottak, elnök úr?
Nem várok választ a levelemre, hiszen korábban sem kaptam választ soha. Ön, ha a Jobbikról kérdezték, azt mondta inkább: „sas nem kapkod legyek után”. Csak hát észre kellene venni, hogy a világ megváltozott. Ön nem a legyek ura. És mi sem vagyunk már két pofonnal elhessegethető legyek. Tavaly júliusban közel félmillió ember bizalmát szereztük meg, és ezt folyamatosan növeljük tovább. A választások az önök pártja és a Jobbik között dől majd el. A múlt és a szebb jövő között.
Levelük tele volt pontatlansággal, ferdítéssel és tudatos hazugságokkal. Kérem, mielőtt legközelebb ilyennel próbálkoznak, olvassák el országgyűlési programunkat, hogy ne kerüljenek hasonló kellemetlen helyzetbe. Nekünk ugyanis van bárki számára hozzáférhető programunk. És ha vállalja, bármikor szívesen ütköztetem érveimet önnel a nyilvánosság előtt. Az időpontot és a helyszínt is önre bízom. Ha mégsem meri, hát májustól az Országgyűlésben úgyis találkozunk. És akkor nem csupán a szebb jövő kezdődik el, de eljön majd az igazság pillanata is. Merthogy önnek is meg kell majd nyilatkoznia végre államadósságról, multinacionális tőkéről, uniós pusztításról, cigánybűnözésről, magyar földről, titkosított ügyekről, izraeli felvásárlókról, alkotmányról. Húsz év zsákutcája és mellébeszélése után az ország valódi problémáiról. Én már nagyon várom.
Sportszerű emberként mit is kívánhatnék mást, mint azt, hogy győzzön a jobbik!
És adjon az Isten szebb jövőt nemzetünknek!
Vona Gábor
Jobbik Magyarországért Mozgalom
elnök
(vonagabor.hu)


További cikkek az Althír Tallózóból

Hozzászólások
Időrend:   csökkenő   növekvő 
#52kicsi öreg2010-03-12 16:18:50válasz erre
Ébresztő Jobbikosok!
A programotokban tematizált tervekre szeretnék reflektálni. A teljesség igénye nélkül, de a fajsúlyosokat kiemelve lenne néhány észrevételem. Az EU-ból és a NATO-ból való kilépés, Izraellel való diplomáciai kapcsolat megszüntetése.Ha bornírt felindulásból kilépnénk az EU-ból, másnap leereszkedne a Shengeni függöny és vízummal mehetnénk-ha egyáltalán megkapnánk- az 1920-ban elbitorolt Felvidékre, Erdélybe, és az ottani véreink is hasonlóképpen csonka Országunkba. Mindennemű aprócska vívmányt amit nyögvenyelősen, de elértünk a a vlachoknál, azonnal kidobnák a kukába, Székelyhont 3 román többségű megyéhez széttagolva rendelnék közigazgatásilag (Bákó, Maros, Brassó).A magyar nyelvű oktatásnak ezzel megadnátok a kegyelemdöfést. A tótok nyugodtan befejezhetnék amit elkeztdtek, arról, hogy a rácok mit művelnének a délvidékiekkel ízelítőt már kaptunk, csak szorozzátok meg annyival ameddig el tudtok számolni. Hova mennétek panaszra? Azt nem tudom, hogy Brüsszelben vagy Londonban röhögnék-e inkább fekvőbetegre magukat azt nem tudom. Washingtonból (izraeli lobby) szánalommal és kárörvendéssel rúgnák ki szedett-vetett delegációtokat. Közben Szerbia belép az Únióba aztán, úgy vegetálnánk a kisantanttal körülvett országban, mint ahogy a Hagyó-Zushlag a BV-ben. Na ezután-agyalapi mirigyeim- fognak ide betoszulni azok, akiket a pokolba kívántok, és zselléreik leszünk. Nemcsak ti, akik ezt a blőd konstellációt gerincvelőből kiötöltétek, hanem azok is akik megengedik maguknak a a józan megfontolás luxusát.
Más. szűkebb pátriárkámban (Szatmár- ahol a valódi kuruc! emberek gyökerei vannak) a Jobbik hangadói és szimpatizánsai zömmel azok, akik a 6,70-es kenyér igézetében a MASZOP-ra szavaztak. Egy vigaszunk mégis van, végigböngészve jelöltjeitek listáját, nagy részüket már a parlament parkolójában megveszik Kapolyi, meg Putyin Júdáspénzein, néhányuk a gumicsontként kapott, jól fizetett bizottsági tagságért járó fizetésért befekszik az elégedettség disznóólába. A maradék néhány naiv, de jóhiszemű bozótharcosotok meg lesütött szemmel eloldalog közületek.
A gondolkodás nem luxus.
Szebb jövőt!
#51maijajj2010-03-09 23:37:56válasz erre
Válasz aha, 22511. hozzászólására:

aha Bayernek is lehet saját véleménye nem gondoljátok?
Az is lehet elkötelezett fideszes lett ő, s ebből ered cikke./és a média eltúlzottság???/
Fő hangsúlyává vált, mit is mondott.....ismerjük a médiát ugye???

Ettől függetlenül értékelem elVon a Gábort!
A szívemből beszélt és a levél is ezt sugallja....eddig ezt csak a Fidesz tette meg,hogy nekem sugallt.
Az tény, hogy a tehetetlenségük és ezzel együtt megvalósíthatatlan kormányzásuk idején, nagyon nagy hiba volt
a népet így kihasználni hagyni.Azt is látom mindent megtettek.A Hírtv gondoskodott, és tényfeltáró sorozatuk
megvilágított minket.

Az én értékelésem szerint egy a gondja a jobbiknak és a jobboldalnak.

Törvénymódosítás szükséges az tény!! Az, hogy 8 év/fontos/?.20 év?Nem probléma.Legalább kitisztul a kép a jobboldalon is.
Mentelmi jog?....brrr...levele...Az I-"gazság"- ba bújtatott elem többé ne legyen.Pláne ne úgy 90 évre titkosítva.
Micsoda dolog?
Egy a baj mindkét oldalon.
Tudjuk mi a baj,csak a törvények, amit maguknak hoztak a többségben lévő kormánypártiak!
Mielőtt engem támadnátok...nekem a bűnösök megbüntetése fontos, nem vagyok milliomos.Egyszerű ember vagyok.
Fontos számomra a jövő....Undor fog el attól, hogy mi egyszerű emberek egymás szemlélete ellen megyünk,
nem toleráljuk a másik véleményét, hanem nekiesünk trágár szavakkal, s nem meggyőződésből.
Nekem ez jön be mára,mintz vélemény.
Aztán a zsidaj nem érdekel.
Akkor sem,ha olvastam erről és ma megvalósulni látom,valóságalapja az,hogy direkt generált ez a mai rendszer igazsága..
#50papi2010-03-09 22:53:24válasz erre
Válasz kistutyi, 22712. hozzászólására:

Azt ismerem. Ő most a honvédelmi miniszter. De nem lopták el. Ő lopott.
#49kistutyi2010-03-09 21:19:57válasz erre
Válasz Isaura, 22665. hozzászólására:Emlékszem rá, valami részeg disznóról volt szó. Ellopták.

#48banya2010-03-09 16:00:29válasz erre
Válasz puzsi, 22610. hozzászólására:

,,, Jómagam nemzeti radikális vagyok, ... "
Melyik nemzet radikálisa?
Magyar nemzeté nyilván nem.
#47www.magyarorszag.ma2010-03-09 10:52:02válasz erre
"RADNÓTI MIKLÓS - GYÉMÁNT AZ INGOVÁNYBAN" című összeállítás már olvasható a www.magyarorszag.ma
hírportálon.
- A bori zsidó munkaszolgálatosok holttestét találták meg annak idején Abda közelében?
- Kit temettek el (Radnóti helyett!) a Fiumei úti Nemzeti Sírkertbe, 1946-ban?
- A győri zsidó hitközség és a zsidó munkaszolgálatosok exhumálásának ellentmondásai...
A tényfeltáró cikksorozat eddig közzétett 1. és 2. részét több magyarországi illetve külföldi orgánum is átvette.
#46Isaura2010-03-09 00:18:50válasz erre
Jé, eltünt a hozzászólásom.
Biztos jól sikerült.
#45Jobbos2010-03-08 07:26:06válasz erre
Érdemes elolvasni, a körmös részig minimum..

Bauer Miklós (Budapest, 1921. január 20. – Budapest, 2008. június 12.) jogász, hírhedt ÁVO-s, majd ÁVH-s kihallgatótiszt (alezredes), Bauer Tamás volt SZDSZ-es képviselő apja. Tartalomjegyzék [elrejtés] * 1 Élete * 2 Tevékenysége o 2.1 A rendszerváltás után * 3 Források o 3.1 Irodalom Élete [szerkesztés] A II. világháború alatt „Bem apó”[1] mozgalmi néven aktív részese volt a német- és nyilasellenes ellenállásnak, a háború után – feleségéhez és sógorához, Szendi Györgyhöz hasonlóan – belépett a kommunista pártba, majd 1945 januárjától az ÁVO, aztán az abból formált, már önálló ÁVH tisztje lett. Péter Gábor, a szervezet leghírhedtebb vezetője, a „legjobb munkaerők” között tartotta számon. A sors különös fintoraként 1953-ban a Péter Gábor ellen indított cionista per[2] előkészületei során őt is letartóztatta az ÁVH. 10 hónapig fogolyként volt az Andrássy út 60. lakója.[1] A koncepciós per végül Sztálin halála és a terror némi enyhülése folytán sosem jutott el az ítélkezési szakaszba, a vádakat ejtették, Bauer visszatérhetett – és vissza is tért – az ÁVH kötelékébe. Az Andrássy út 60-beli kihallgatásai során a foglyok beszámolói szerint előszeretettel alkalmazta a körömletépést, mint eszközt a kívánt vallomás kicsikarására, innét ered gúnyneve is: „körmös Bauer”. Részt vett Ries István egykori igazságügyminiszter (bűne az volt, hogy 1947-ben a kékcédulás választások elleni tiltakozásul lemondott) kihallgatásában. Az eljárásba kéthónapos kínzását követően, Ries 1950. szeptember 15-én belehalt. Bauer saját bevallása szerint helyben agyonverte.[3] Farkas Vladimír beosztottjaként szerepet vállalt a Rajk-perben folytatott koncepciós nyomozásban is. Később, 1956 folyamán Riest, Rajkot és másokat is rehabilitálta, majd újratemetette a rendszer.

Forrás:

http://hu.wikipedia.org/wiki/Bauer_Mikl%C3%B3s
#44Vitya2010-03-08 06:13:24válasz erre
A HÉT KÉRDÉSE: Melyik politikai szervezet címerében látható a Fingó Oroszlán?
(Magyar Gárda? - Bátor Nyulak Egyesülete? - Sétáló Bakancsok Klub?)
#43haary plotter2010-03-08 02:46:15válasz erre
Válasz babyku, 2010-03-07 19:35:39. hozzászólására:

OFF
Nem vagyok sem irígy, sem párttag, sem hamisan civil szervezet pártoló tagja.
Megkérhetlek szépen, a témához szólj hozzá, az otrombáskodás téged minősít...LE.
Tedd OFF...ON közzé az alaptalan személyeskedést, ha nem bírod ki nélküle!
ON
#42Jobbos2010-03-07 21:43:52válasz erre
Az ATV-n Bánó műsorában ilyenek a megmondó emberek, olvassátok csak el:

http://hu.wikipedia.org/wiki/Bauer_Mikl%C3%B3s
#41papi2010-03-07 19:53:45válasz erre
Válasz szihaba, 22616. hozzászólására:

Ha te előre látod, hogy mi lesz, akkor miért nem vonszolod el a valagadat egy lottózóba, hogy kitöltsd a jövő heti telitalálatos szelvényt? Legalább a te szaros életed rendbe jönne.
De ha tényleg nem akarod megérni, akkor mire vársz?
#40papi2010-03-07 19:49:39válasz erre
Válasz banya, 22613. hozzászólására:

Csupa új név és mind a Bauerrel van elfoglalva. Percnyi eltérésekkel, szinte egy időben. Érdekes véletlen.
#39szihaba2010-03-07 19:41:06válasz erre
Nem szeretném megérni amikor a Vona mostani s.....nyalói a vállukon viszik és lezárják az utcákat mikor őkelme elfárad az operába művelődni - esetleg valamelyik cigányfaluba észt adni a munkakerőseknek..............Mekkora "bádigárdistá" banda fogja megvédeni azoktól akiket félrevezetett és még mélyebbre süllyednek mint most vannak.
#38babyku2010-03-07 19:35:39válasz erre
Köszi nyuszika! Hári Jánosnak nincs haja és állítólag pajesza sincs - de van sárgasága az irigységtől, piroskönyve az mszpétől - 500 dioptriás szemüvege a rövidlátástól...........
#37banya2010-03-07 19:25:10válasz erre
Hogy itt mennyi Sághwáry Braga lett! Besz@rás.
#36Gabi2010-03-07 14:19:23válasz erre
Szerintem Orbán is dagad az önbizalomtól, de ez ebben a helyzetben normálisnak mondható.
Inkább ők dagadjanak, mint az MSZP-SZDSZ-MDF szervezett bűnözői banda, maga a politikai maffia.
Közösen kell leszámolni ezekkel és a Bauer félékkel!
#35puzsi2010-03-07 13:48:45válasz erre
Úgy látom,hogy a Vona úr dagad az önbizalomtól.Szeretném tudni,mire?Jómagam nemzeti radikális vagyok,soha egyetlen pártnak sem voltam a tagja.A jobboldal indulóit támogattam eddig minden választáson,mert meggyőződésem,hogy a bolsikra csak a nemzetárúlók szavaznak!Mégis már néha kiveri a biztosítékot nálam,a fölösleges és teljesítmény nélküli hőzöngés.Vajon Vona úr és nagytudású csapata hol élt az elmúlt nyolc évben?Most érkeztek ebbe az oszágba a hathúszassal?Miért nem tettek az embetek érdekében SEMMIT?Csak a FIDESZ a főbűnös az elmúlt nyolc évben,miért is nem a vörösöket ütik vágják.Kíváncsian várom az elkövetkező négy évet,hogy a szeretve tisztelt Vona úr és csapata mennyire lesz hatékony a patvonalon belűl!Szerintem sokkal jobb lenne ,ha a bolsikra is jutna egy picike ideje,ezeknek a nagyon tiszta és becsületes politikusoknak!Egyébként minden nemzeti oldalon indúlónak sok sikert,becsületes tiszta kampányt,kitartást és egésséget kívánok!
#34Manóvári2010-03-07 12:21:00válasz erre
Borzasztó ez a Bauer!
Emberek, hát hol élünk?!
#33Jobbos2010-03-07 11:12:19válasz erre
Az ATV-n Bánó műsorában ilyenek a megmondó emberek, olvassátok csak el:

http://hu.wikipedia.org/wiki/Bauer_Mikl%C3%B3s
#32matrix012010-03-07 09:37:45válasz erre

Gábor a gyöngyösi kampányod, plakátjaid, hirdetéseid mögött a pénznyerő automatákkal családoktól kicsalt pénz áll, és tapasztalatok alapján nem vitathatóan családok tragédiái is. Ez pedig a Jobbik korábban meghatározott értékrendjét figyelembe véve elfogadhatatlan.

Továbbá, azt is elfogadhatatlannak tartjuk, hogy a jobbik vezetése - téged is beleértve - finanszírozásra vonatkozóan nem a valóságot nyilatkozza. Hogyan néztek ezek után a valóságot ismerő tagok szemébe? És hol van már az az érték, az igazság, amely mellett kiállva utcára mentünk az elmúlt években? Ha ezek a jobbikos vezetők már most megtévesztik a választópolgáraikat, mit tesztek ha a parlamentben kerülnek? Ha most megtehettétek, hogy koncepciós eljárással leváltjátok népeteket (alapszervezeteket), akkor holnap a nemzetet váltjátok le, ha nem tetszik nektek valami, vagy pénzért? Hová süllyedtünk Gábor az utóbbi 2 év alatt?
#31haary plotter2010-03-07 00:10:55válasz erre
Válasz nyuszika, 010-03-06 20:13:51. hozzászólására:

Ha-ha-ha! Mindjárt hajam sincs, nemhogy pajeszom, utóbbival szerencsémre nem rendelkeztem soha.

Kellett volna látnod az Orbánt, miközben a bálványosi fenyvesekben a székelyeknek merészen hablatyolt, majd utána a fertőzött budapesti kuppoldában szeptember végén seggel ment neki a szavazógombnak, az egész frakciójával együtt. SZÁNALMAS! Ki tudja irígyelni az ilyen felelőtlen szelekótyát? Éppen a Kossuth téri Fidesz választási naggyűlésen a kuruc Rákóczi mellett tapsikoltam lelkesen, amikor beindult a "Viktor! Vikor!" kóruskommandó. Ők beindultak, én meg kiindultam, a metróhoz, de azonnal. Nem a bálványom, de nem is irígylem, csak sajnálom. Lehet, hogy nagyon okos gyerek, de szereti ha hülyékkel veheti körül magát: félrekúró tompika, az otromba kövér, a bömbölő mikola, moszatos hollános gyuri és más exotikus állatfajták. Nem lesz itt semmiféle elszámoltatás, csak egy kis parasztvakító porhintés. Nem engedi a Háttérhatalom. Kellett neki politika, szegény jövőpiktor Viktor.!

#30papi2010-03-06 20:21:11válasz erre
Válasz nyuszika, 22572. hozzászólására:

Nyuszika hullik a szőröd?
#29nyuszika2010-03-06 20:13:51válasz erre
Válasz Haarynak - babyku szerencsére nem látja, hogy nem csak hári vagy de pajeszod is van .! Orbán irigyei imigyen látható milyen sokan vannak - igazad van babyku!
#28haary plotter2010-03-06 17:02:36válasz erre
Válasz babyku, 2010-03-05 21:26:06 hozzászólására:

A "proletárok" csak "hal a tortán", egyelőre elég esetlenül díszelegnek ott, no de nem Vona terelte a Jobbik udvara elé, szállingóztak ők maguktól, meghallván a benti vídám násznép zajongását, a magyaros tánc ropogását, a szebbik zenét, a ballibák klezmerbe oltott világzenéje helyett, a rossz álmok után szegények visszaemlékeztek, hogy ők is inkább becsületes kismagyarok lehetnének valahol. Az egyetlen házukat meg ne vigyék mán el a fejük felől, a cigány pedig ne mán sz@rjon a lakodalmas asztalra. Eljöttek ingyen egy szelet finom kalácsért és egy pohár magyar borért, meg hát násznépet és ifjú párt lesni, mit irígykedtek, na.

Viktor kirakatta a nemzeti plecsnit a választóira, mert "a haza nem lehet ellenzékben", életre hívta a nemzeti köröket, miközben ő balra farolt... Ja, hogy a körök jobbfelé kicsúsztak alóla, mert komolyan vették a gyökerek (radix) felől induló újjáépítkezést? Mit tegyünk, így járt a soros tanítvány, a kis balga varázsló! Nem sikerült neki a csárdás magyarok álnemzeti szőnyegbe bugyolálása, ideges is lehetett rá a "nyíltgerincű társadalom" ott az Óperencián túl.

Térdre csuhások! Trianon - kivonulunk! Gyurcsány - egykutya, kivonulunk! Hozzatok vekkert! B@ssza meg, a honlap 72 órás számlálója már a -8 órán áll, de 80 órája még nem csináltak semmit! Viktor-viktor! Addig maradunk itt, amíg a kormány el nem takarogyik! Aztán megunják, hazamennek, ismerős, mi? Miután leokádtuk a világszövetséget (se csoóri, se boross antalli ökörsége, menjenek a francba), menetből felugrunk a külhoni állampolgárság gyorsuló szekerére, hátha bejön a dicsőség, sej pirézek és polgárok, ígérjünk autó-nómiát a szíkelyeknek, majd másfél hónap múlva sz@rjuk szájba őket a fekete szeptember huszönöt kukkoldai szavazásán, sej jöjjenek a rumányok az automókia nélkül is, sej bontsunk kordont hűű de merészen, majd ne üljünk rajta éhen egy álló napot, mert meghűl a kávé a parlamenti büfféasztalon, most meg szaladgáljunk fűhöz-fához, likudhoz, ájemefhez, putyinhoz, ajrópához, rotschildékhoz, mongyuk meg nekijek, hogy megszenvedtük mán azt a redves kormányrudat, van egy egysoros programunk is, ami gyorsan fut és nemcsinál semmit, így aztán nem is hibázhat (C nyelven: "void semmi(void) { ; }" csak ennyi ), szuper, mi? Gyűl a kivágott fa a polcokon, vagyis hát az ajánló bárcák...Nagy erőfeszítések kellenek ám a sikerhez! Gondoljátok meg proletárok!

Azért vannak ám a zsidó bankárok mellett arab, kínai, japán, szingapúri bankárok is. De nem kellene betojni az Ajrópai Júniótól sem, amelynek alapítói 100 éve még a négereket, indiaiakat, ausztrálokat gyilkolászták, ha nem volt meg a napi gyémánt, arany, műkincs, ébenfa, fűszer, dohány, kávé, tea, stb kihozatal majdnem ingyért... netán ők maguktól nem akartak mosolyogva kushadni a rohadtjai. Most pedig az akaratos nép-uralmisták (=demo-kráciások) minket okítanak a szép viselkedésre, miután itt is megvették a volt kommunista gyarmatok ugyanazon felső tízezres ganéját. Éljen az uborkafa hajlásszöge, boruljatok le a lisszaboni labirintus lépcsői előtt!

Viktor "...mikor úszította és védte a cigányokat ellenünk?" ELHALLGATTÁK a témát. Bűnösök közt CINKOS, aki néma. Ja, hogy ezt csak a holokausztra szabad mondani?...Bocs, bocs!
Agyonverték a hétesi utolsó magyar lakost a büdös bandita börtönben kigyúrt kancigányok. Szegény 92 éves Solymosi néni egy hónapja még mindig a fejemben kavarog, de te meg sem szólaltál soha az ilyenekről, Viktor-viktor, miféle ember vagy te??

Kérdezed "vajon Vona miért nem vitte már az utcára az embereket? Lett volna módja!" De, AZ UTCÁRA VITTE az embereket, 2006.okt.23-án a méltő ünneplés reményében, úgy tudom le is fújták őket a Krisztinával együtt. Lett közben szemkilövetés, ütlegelés, kardlapozás. Szegény "Mártiriusz", azt hitte komolyan kell venni a képviselői kiállást, közben Viktor már javában majszolta otthon a kolbászt és a palacsintát, az utcára visszajöveteltől viszont halálosan rettegett, Viktor-viktor, miféle ember vagy te?

Olyan meredek elképzelés lenne, hogy Viktor-viktor szabadkőműves és meg van kötve a keze?

Mondatok után nem teszünk csak egy kérdőjelet, esetleg kettőt, ha nagyon-nagyon fontos a kérdés.
De babyku nemegyszer kilencet fröcskölt oda.
BABYKU, HÜLYE-E VAGY, VAN ANNAK KÉPZELSZ MINKET?????????
#27spanza2010-03-06 15:45:37válasz erre
Válasz Sancte, 22551. hozzászólására:
Sancte! Amikor idejöttem egy kis népnevelésre, csakúgy szikrázott az oldal a sok likudviktortól. biboldótól, zsideszezéstől.Ahhoz képest , most már csak én szinesitem ezzel az oldalt.Én is csak viccből. Úgy néz ki megneveltem a Triót és papit! Bár erre ne vegyél mérget.

#26Jimmy2010-03-06 14:31:28válasz erre
Válasz babyku, 22532. hozzászólására: Orbánék négy évéről csak a legnagyobb rosszindulattal lehet rosszat mondani?... - Egy egész sor dolgot elfelejtettél. Szenilitás vagy agyrázkódás? (Akkor miért vesztették el a 2002-es és 2006-os választásokat is?)
Az OV regnálása alatt bombázták Délen - magyarországi repülőterekről indulva és OV engedélyével - az amerikai gépek a magyar városokat és falvakat... Orbán jelentette ki Washingtonban, hogy a délvidéki magyarság ügye nem magyar ügy, hanem NATO-ügy.
"IRGALMAS ANGYAL - A FIDESZ NEMZETSTRATÉGIÁJA" (www.orszaginfo.hu)
Elég ha a krónika címét bepötyögteted a számítógépbe és máris olvashatod az OV-banda bukásának egyik okát...

#25papi2010-03-06 14:21:00válasz erre
Válasz spanza, 22537. hozzászólására:

Tudod ki vagyok én?
Az aki leszarja, hogy te mit tudsz megérteni, vagy elfogadni.
#24Sancte2010-03-06 11:53:34válasz erre
Válasz spanza, 22537. hozzászólására:

Ehhez képest éppen a te szokásod leginkább a zsideszezés és biboldózás!
#23Isaura2010-03-06 08:29:03válasz erre
Válasz spanza, 22537. hozzászólására:

A gond az, hogy te gyengeelméjü vagy. Ne fogadj el semmit! Senki nem kér tőled ilyet.
Érteni kellene a dolgokat - de ezek szerint az még reménytelen.
Addig is álmodozzál - abszolut nem biztos, hogy valaha is felébredsz.
A vért meg hagyjad.
#22spanza2010-03-06 00:14:44válasz erre
Válasz papi, 22514. hozzászólására:
Papi! Sokat cseszegettük itt egymást és megértem még a zsidesezésteket meg a biboldózást is , de elfogadni nem tudom. Ha elolvastad amit írtam abból tudhatod, hogy egy vérből valók vagyunk,akkor is ha te meg atrió barbár is.

#21papi2010-03-05 22:16:52válasz erre
Válasz babyku, 22532. hozzászólására:

Te is sokra viheted még.
#20kistutyi2010-03-05 21:45:32válasz erre
A hazugság beszéd után ki emlékszik már arra mit mondott Orbán Viktor: büszke rá, hogy ő még sohasem hazudott. Ez volt élete legnagyobb hazugsága ! ! Ekkor vált teljesen világossá számomra és ezt gondoltam magamba: na Viktotka te sem vagy különb a deákné vásznánál.

#19kistutyi2010-03-05 21:37:01válasz erre
Válasz spanza, 22503. hozzászólására:De szerencsére nem te irtad. Sok paszúlyt kell még enned addig.....

#18babyku2010-03-05 21:26:06válasz erre
Igaza van Vona úrnak ! Jöhet a nagyobb zsíros konc! Az OV nem igért (ha egyáltalán igért is bármit ennek az úrnak) csak piciny cupákokat! (Bezzeg ha látott volna jövőbe, bizonyára kinevezi maga helyett elnöknek ujdonsült pártoló tagját).
Meglovagolni a konjuktúrát - csináljunk proletárdiktatúrát! Ha végig nézzük a hallgatóságát - bizony nagyrészt azok a "proletárok" akiket a szoci gazemberek oly nagyon félrevezettek és kizsákmányoltak, szétloptak. Vona (a nem konc leső)most ezeket eteti mint lenini jóakarójuk aki a néphatalmat igéri számukra.(Na meg hatalmat saját magának) Ennek a kampánydumának legfontosabb része a FIDESZ deheroizálása - demoralizálása mert neki nem a maszop hanem OV a legnagyobb ellenfele.Levelében csodálatosan áradó szavakkal ecseteli - fröcsögi mint nagy példaadója Gyurcsány és bandája - az elmúlt húsz év legnagyobb felelősének pokoli képét, szinte látni OV patáját amint ki-kivillan zoknijából. Viszont a jó tündér feje felett megjelenik a glória és áldásos fényaura veszi körül a haza megmentőjének termetét.(Gondoljátok meg! proletárok)!

Orbánék négy évéről csak nagy erőfeszítéssel - mint azt a derék Kuncze Gábor tette - lehet rosszat mondani. Azt is bevették, megették, elhitték akik még jobbat akartak és most itt tartunk. Vona Gábor egy második Kuncze és most valóban mélyponton van hazánk - könnyű etetni a hiszékenyeket. Az ehhez szükséges "legjobb" retorikával kampányolnak. Szinte hihetelen, hogy Gyurcsányhoz és pártjához hasonlóan - a jobb oldalon is akad fékezhetetlen irigység Orbán sikerei miatt. Nem népben , nemzetben hazában gondolkodnak hanem Orbánoznak. Mindegy hogy milyen áron de őt kell legyűrni!
Olyan dolgokat "főben járó bűnöket" kreálnak melyeknek igazságtartalma már-már Münchausen báróéval vetekszik.
Mondja meg valaki, mi lett volna ha nem szavazzák meg erdélyi magyarságunknak az uniós lehetőséget a határok eltörlésére? Most az lenne a hazárulás nemde?
Vona úr netán ellene szavazott volna?
A FIDESZ-nek csak hibái vannak? Likudoznak? Vajon hova jár majd Vona úr amikor kihúzzák alóla a szőnyeget? Azokhoz a zsidó bankárokhoz akik a palesztinokat gyilkoló likudi nemzethez tartoznak, úgy ám Uram!
Megszavazta OV a "földtörvényt" - megtalálja a módját miként lehet megvédeni, miként teszik azt más országok is!
Árulja már el Vona úr, hogy hány iskolát, kórházat,postát, vasutat zárt be az Orbán kormány? Mennyit loptak el hivatalvezetői?Hány pet nyertek ellene? Mennyit hagytak a kasszában? Milyen sikerrel dolgoztak - ellenszélben? Nem épített autópályát- de épített egész uj falut árvíz után - mikor úszította és védte a cigányokat ellenünk?

Végül csak annyit - lapított a FIDESZ? Törvények betartásával volt a parlementben. Mondja meg Vona úr hány FIDESZ javaslatot, beadványt fogadott el a baloldali patkó? Milyen öröm lett volna ha lemondanak a mandátumaikról és a többséggel rendelkező szocialisták - szdszesek-mdfesek minden nehézség nélkül vezetnék még vagy húsz évig az országot és nem is írnának ki választást életük végéig - hiszen olyan jól elvannak ott a padokban! Mentelmijog, adómilliárdok, eu-pénzek - ingyen kaja,pia, kölségtérítés stb. (A JOBBIK mennyit fog fizetni a parlamenti étkezdében? Otthonról visznek tízórait?).

Nem sérti még ma sem a fülét a szocik hazugságkampánya?

Vajon Vona miért nem vitte már az utcára az embereket? Lett volna módja! Megjegyzem, hogy őt is mint pártja elnökét ha lőttek volna - a hívei mint mindenhol a nagyvilágban - sűrgősen elvitték volna a helyszínről. Valóban OV nem épített szinpadot Európa főterén de hogy nem tett semmit Gyurcsány fellépése ellen ez nem igaz.
Amikor bezárták a budai kórházakat Vona élére állhatott volna a kétségbeesett szülőknek - az OPNI betegeit is összeszedhette volna már az utcákról és nyomortanyákról. Védhetné a tanyák embereit - már régen az utcán lehetnének.
Ja, hogy Orbán miért nem csinált polgárháborút????????? Ugye azóta már kitörték volna a nyakát azokért az ember áldozatokért melyeket Gyurcsányék vérgőzös bandájának örjöngése produkált volna?.........

Ha ilyen "eszményi" képet ad magáról Vona úr mint az leveléből kitetszik - és még csak "festegeti" nagy erővel - mi lesz a keretben mire elkészül a kép?????????
#17aha2010-03-05 20:52:40válasz erre
Válasz papi, 22527. hozzászólására:

Érdemes elolvasni a komenteket is, ez a Dévényi nevű senkiházi kapja is rendesen amit érdemel (én is méltattam a munkásságát néhány mondat erejéig), méltó társa Zsocának.
#16Isaura2010-03-05 20:21:22válasz erre
Válasz papi, 22527. hozzászólására:

A dévényi is fenntartott név - olyasmi kategória mint a Szemenyei.
Mi is szeretjük őket
#15papi2010-03-05 19:21:46válasz erre
Válasz papi, 22527. hozzászólására:

Ebből is látszik, hogy ült a Vona-levél.
Szánalmas bagázs.
#14papi2010-03-05 19:20:51válasz erre
Itt a nagyon ütős válasz a Heti Váladéktól:http://www.polgarinfo.hu/modules.php?name=News
#13aha2010-03-05 17:34:02válasz erre
Válasz Sancte, 22518. hozzászólására:

Orbánnak sikerült tehetséges államférfiból szimpla megélhetési politikussá válni, jelenleg az egykori nimbuszának a maradékait éli fel. Én sem tudom elképzelni, hogy valaha is jó kormányfő lesz még belőle. Mondom ezt úgy, hogy sokáig bíztam benne és idáig mindig a Fideszre szavaztam, de ezt a hibát soha többé nem fogom elkövetni.
#12Sancte2010-03-05 17:18:34válasz erre
Válasz papi, 22516. hozzászólására:

Jó sok tanácsadója van, de egyik sem nevezhető nemzeti elkötelezettségűnek. Csintalan-félékre gondolj!
Orbán amúgy valóban jó szándékú és tisztességes ember. Azonban jó kormányfő már sosem fog válni belőle. Fogják még skandálni az "Orbán, takarodj!" jelmondatot a tömegek. Sajnos vagy hál Istennek. Embere válogatja.
#11papi2010-03-05 16:18:54válasz erre
Válasz Sancte, 22504. hozzászólására:

Ha el is jut ez a levél Orbánhoz, tolmácsra lesz szüksége. Elszokott ő már az egyenes beszédtől.
#10papi2010-03-05 15:38:53válasz erre
Válasz spanza, 22503. hozzászólására:

Sok vidám percet szereztél volna az ellenfélnek, egy ilyen hosszú levél megírásával.
Annyi volna benne az aláhúzás, hogy a szöveget nem is lehetne látni tőle.
Ami, mondjuk nem is biztos, hogy hátrány, mert ha el is tudná valaki olvasni, ember legyen a talpán, aki megfejti, hogy mit akarsz.
#9matrix012010-03-05 15:16:44válasz erre
Válasz Isaura, 22501. hozzászólására:

Domoszló származása alapján, - szülei ide valók - Gyöngyös szülővárosa. Egyébként pedig mindkettő Gábor egyéni választási körzete, így kiemelt figyelem kíséri az itt történteket. Az itt élők számára is minden mozzanat fontos.

#8aha2010-03-05 14:49:04válasz erre
Ez a levél nagyon rendben van, egyetértek minden szavával.
Orbán természetesen soha nem fog szemtől szemben vitázni Vona Gáborral mert ő is jól tudja, hogy semmi esélye sem lenne. Inkább ez a sunyi "hátulról szembe" mocskolódó technikát fogja használni a Fidesz, mint pl. ez a Bayer levél. Nomeg a médiafölényét kihasználva a Kiskegyedtől a heti tetvesen át az az egész gagyimédiában az összes csatornán, híradókban és bulvárlapokban a szocikkal együtt nagy egyetértésben fognak éjjel-nappal fasiztázni, szélsőjobbozni, terroristázni meg antiszemitázni az elkövetkezendő időszakban. Lassan tényleg összenő ami összetartozik, lesz ebből amég akár nagykoala is. Hányinger ez az egész banda.
Viszont mindezek ellenére, vagy inkább éppen ezért szerencsére egyre több embernek nyílik ki a szeme, úgyhogy lesz itt még meglepetés azt hiszem.
#7Sancte2010-03-05 13:53:35válasz erre
Válasz spanza, 22503. hozzászólására:

Korrekt álláspont.
#6Sancte2010-03-05 13:47:42válasz erre
Egyenes, gerinces és nem mellébeszélő viszontválasz. Orbán persze nem fog reagálni, mert hiányoznak az ellenérvek.

"És ha vállalja, bármikor szívesen ütköztetem érveimet önnel a nyilvánosság előtt. Az időpontot és a helyszínt is önre bízom. Ha mégsem meri, hát májustól az Országgyűlésben úgyis találkozunk. És akkor nem csupán a szebb jövő kezdődik el, de eljön majd az igazság pillanata is. Merthogy önnek is meg kell majd nyilatkoznia végre államadósságról, multinacionális tőkéről, uniós pusztításról, cigánybűnözésről, magyar földről, titkosított ügyekről, izraeli felvásárlókról, alkotmányról. Húsz év zsákutcája és mellébeszélése után az ország valódi problémáiról. Én már nagyon várom."

Én is, de nem lesz ilyen. Mert ebben az estben a Jobbik kerülne kormányra. Az igazság és a hazugság/maszatolás közötti hatalmas különbség egycsapásra nyilvánvalóvá válna sok ember számára.

Vona Gábor néhány éven belül Magyarország miniszterelnöke lesz. Erre a feladatra való alkalmassága számomra megkérdőjelezhetetlen. De addig még sok dolgunk van.

20 évet a 20 évért.
#5spanza2010-03-05 13:34:48válasz erre
Ezt a Nyílt levelet akár én is írhattam volna, annyira egyetértek a riposztjaival.Tudja Vona Gábor, hogy mit csinál.Nem szabad gyengének mutatkoznia és konfrontálnia kell a Fidesszel és a Viktorral. Ez mind a két pártnak, a Jobbiknak és a Fidesznek is rengeteg szavazatot hoz. Nem úgy , mint a Csurka hülyesége amikor 2002ben visszalépésről handabandázott a Fidesz javára-mszp megbízásból-.Mindenesetre igaz a Fidesz nem látta el egy ellenzéki vezető párt szerepét, mert nem tudta megvédeni a benne bízó tömegeket. És 2006 okt 23-án nem fordult látványosan az európai közvéleményhez.Nem mandátumot visszadni kellet volna, hanem bojkottálni a parlamenti munkát és az Önkormányzati győzelem után utcára hívni a tömegeket, megbénítani az országot.Namost ha egy vezető ellenzéki párt nem tudja betartatni a demokratikus normákat, akkor minek van?Dicséret illeti Vonát a taktikai képességeiért , szervezőképességéért és a cigánybűnözés elleni fellépésért.Azért is , hogy nem hagyta benyomulni a jelöltek közé Budaházit, Toroczkait stb, akik időzitett bombaként ketyegnek az NBh kezében,Lsd Benkő és haverkái műbalhéját.
Morvai Krisztina idáig hozott s Jobbiknak, akár a M Gárda, ami igazán meghozta az ismertséget, elismerést.De Morvai képes , rombolni, lásd Budaházi erőltetését képviselőnek stb. Ezt is kezelte a Gábor.Ha végig tudja vinni a kampányt ezen anívon, nagy sikert érhet el a Radikális Párt, mert programma és nem pogromja van.Hogy mégis a Fideszre szavazok az azért teszem, mert ezt a rablóbandát a Fidesz képes egyenlőre eltakarítani.Ha nemtartja szavát , jöhet a Jobbik. Szancsó de Panza
#4Isaura2010-03-05 13:21:57válasz erre
Válasz matrix01, 22498. hozzászólására:
valamint a domoszló sokkal fontosabb az ország gondjainál!
Még két ilyen levél - hangsúlyozni, hogy végül is megértjük, hogy nekik meg kell feleni a nemzetközi zsidó közvéleménynek, meg a kommunisták között mennyi szimpatikus, kedves ember van - és huss-huss elment ez a választás is.
Ügyes.

#3matrix012010-03-05 12:59:04válasz erre
Válasz WARRIOR, 22497. hozzászólására:

A gyöngyösi és a domoszlói alapszervezetek pedig kiemelten hozzá tartoznak. Csak nézz utána. Az igazat mondom el és ezt Gábor is tudja!
#2WARRIOR2010-03-05 12:51:36válasz erre
A FIDESZ-MASZOP TANDEM, HAJRÁ JOBBIK!

TE MEG MIT KEVERSZ ITT? TÉNYEKET ÍRJ NE ILYEN 20 MILLIÓ OROSZOST, VONA HA VALAKIVEL BAJA VAN AKKOR MEGMONDJA NEKI MINT A TÖBBI JOBBIKOS IS, NEM HISZEM, HOGY AZ ALAPSZERVEZETEK HOZZÁ TARTOZNÁNAK.
#1matrix012010-03-05 11:37:29válasz erre
"Már csak azért is, mert engem a szüleim arra neveltek, hogy ha valakivel problémám van, azt ne másokon keresztül üzenjem meg, hanem vállaljam a véleményemet mindig, és mondjam azt az illető szemébe. Merthogy tisztességes magyar ember így intézi el a problémáit."
Kedves Gábor, akkor miért nem szüleidnek nevelése szerint jártál el a gyöngyösi, domoszlói, és még 10 megye alapszervezeteivel szemben? És miért nem a szemükbe mondtad meg véleményedet róluk?
Hogy van ez Gábor?
Új hozzászólás
E-mail
Jelszó
Jelszó megerősítés
Név/becenév
E-mail
Jelszó
2010. október 03. - ÖNKORMÁNYZATI VÁLASZTÁSOK Ön melyik párt listájára fog szavazni?
Alternatív Hírportál - szavazás LMP
Alternatív Hírportál - szavazás MDF
13:38
12:37
Hibrid Yarist készül gyártani a Toyota  Alternatív Energia Hírportál
11:11
11:00
12 melltartót nyelt le a kutya  Állatbarát Webkuckó
11:00
Veszélyben a tasmán ördög  Állatbarát Webkuckó
13:53
A beszéd fejlõdése  Családinet.hu
13:50
12:02
Mi az a hiperbárikus oxigénterápia?  Alternatív Gyógymódok
17:15
16:50
16:40
16:39
Az oldal 0.43061 másodperc alatt töltődött be