Gondolatok a tagadásról

2010-02-05 06:42:52


Mi tagadás, mély ostobaságra vall a történelmi tények tagadása. Fakadhat műveletlenségből, tudatlanságból – de lehet ez a tudatos manipuláció egyik eszköze is. És mint ilyen, alkalmas emberek félrevezetésére. Aki például tagadja azokat a tényeket, amelyek a második világháború borzalmaihoz tartoznak, köztük a nácik által elkövetett emberellenes, népek, fajták ellen elkövetett cselekedeteket, az vagy nagyon ostoba, vagy provokálni akar. Tagadhatatlan – többek között – a zsidóság ellen elkövetett náci bűnök sokasága éppúgy, mint a sztálinizmus embertelensége, a náci koncentrációs táborok és a gulágok, a szovjet munkatáborok ténye, Hitler birodalmi tébolya csakúgy, mint Sztáliné.

Én egyetlen embert sem ismerek a legtágabb környezetemben, aki ezeket tagadná. Aki pedig mégis tagadja, azzal nincs értelme még a vitának sem, legfeljebb a tényeken alapuló felvilágosításnak, feltéve, hogy az illetőt nem lehet az elmebetegekhez sorolni. Egyébként az ilyen emberrel nem kellene törődni, nem lenne szabad komolyan venni, már csak azért sem, hogy ő maga se vehesse túl komolyan önmagát. Ezzel szemben némelyek úgy gondolják, hogy aki a holokausztot tagadja – csakis azt! –, azt börtönbe kell zárni. Gyanítom, hogy a magyar nép nagy része ma már szívesen börtönben látna bizonyos politikusokat, bankárokat, csalókat és kilakoltatókat, de nem hiszem, hogy a holokauszt tagadásáért, vagy más történelmi események tagadásáért rendőrért kiáltana vagy a börtönt emlegetné. Hallom ugyanakkor, hogy az MSZP újdonsült elnöke – bizonyára megilletődve a holokauszt nemzetközi emléknapjától – előállt azzal a korhadt ötlettel, hogy járjon börtönbüntetés annak, aki tagadja a holokausztot, módosítsa az Országgyűlés ennek megfelelően a büntető törvénykönyvet. Szerinte és a hozzá hasonlók szerint törvényt kellene hozni a „gyűlöletbeszéd” ellen is.
Ne firtassuk most, hogy mikor, mi és kiknek az ítélete szerint minősülhetne bármely beszéd „gyűlöletbeszédnek”. Maradjunk annyiban, hogy valamiféle antiszemitizmus ellen kiagyalt programról van itt szó, melynek az a lényege, hogy mindenki szabadon tagadhatja a kommunizmus bűneit, szabadon szíthat magyar- vagy keresztényellenességet akár a legnagyobb nyilvánosság előtt is, de a holokauszt tagadása, és a zsidóság vagy Izrael emlegetése – esetleg nem minden tekintetben pozitív kicsengéssel – egyenesen szentségtörés, amit börtönnel kell büntetni. Mesterházy Attila mostani elmés fellépését nyugodtan tekinthetjük kampányfogásnak, s mint ilyennel nem is kellene foglalkoznunk. Szerencsétlen nem veszi észre, hogy ha vannak egyáltalán komolyan vehető antiszemita jelenségek Magyarországon, azokkal szemben az ő fellépése hatástalan, vagy inkább gerjeszt antiszemita érzelmeket, mintsem csökkentene.

Igaz, alaposan megágyaznak az efféle magatartásnak gyakran izraeli politikusok is. Ha például Lieberman izraeli külügyminiszter hazánkba jön és a Magyar Országgyűlésnek szab feladatot az antiszemitizmus elleni harc érdekében, a „gyűlöletbeszéd” ellen, ha ő követel magyar törvényeket, ahelyett, hogy a saját hazájában követelne tisztességes bánásmódot a palesztinokkal, akkor még érthetőbb, hogy a szolgahad itthon azonnal csatlakozik és túlliheg. Alighanem hathatós zsidó nemzetközi támogatást is remélnek ettől úgy általában és konkrétan most a választások előkészületei során. Az ember legalább az izraeli profi politikusoktól, kormányzati tényezőktől elvárná, hogy belássák végre: ha minduntalan megtérdepeltetnek nemzeteket a saját történelmi fájdalmaik és sérelmeik miatt, ha agresszíven követelik, hogy őket a népek mindenek felett – saját maguk fájdalmai és történelmi sérelmei felett is – tiszteljék és csodálják, ha ráadásul kilóg a lóláb és kitetszik újra meg újra, hogy mellesleg igen jó üzletet is csinálnak ezzel, akkor ők maguk tesznek sokat annak érdekében, hogy az európai népek egyre kevésbé tiszteljék és a legkevésbé se csodálják őket. Mindezt belátni és kellő önmérsékletet tanúsítani az önérdek és önérvényesítés terén, elsősorban intelligencia kérdése.

Reméljük, hogy a magyar parlament nem követi el azt az őrültséget és súlyos méltánytalanságot akár a gondolat- és szólásszabadság, akár egyszerűen a társadalom igazságérzete ellen, hogy holokauszttagadás vagy gyűlöletbeszéd címén hoz törvényt. Magyarországnak a köznyugalom érdekében most egészen más természetű, más irányú törvényekre van szüksége és lesz a jövőben is. Rendezni való, büntetésre érett magatartás, cselekedet van bőven. Az a helyes, ha a hazai törvénykezést valóságos hazai gondok, megoldatlan problémák tematizálják és nem Mesterházy Attilák vagy izraeli politikusok. Ne azt foglaljuk törvénybe, hogy ki mit tagadhat, mit nem, hanem azt, hogy aki bűnt követ el a hazája, népe ellen, aki kifosztja és elárulja a hazáját, visszaélve állami tisztségével, hivatalával, az valóban elnyerje méltó büntetését, és ne bújhasson sem a mentelmi jog, sem az elévülési törvény mögé.
 
Bíró Zoltán
magyarhirlap.hu


További cikkek az Althír Tallózóból

Hozzászólások
Időrend:   csökkenő   növekvő 
#42Isaura2010-02-16 18:49:09válasz erre
Válasz Isaura, 21786. hozzászólására:

De nem ez a lényeg.
"Romantikus kertbe ültessünk cickafarkot."
#41Isaura2010-02-13 18:52:36válasz erre
Válasz banya, 21722. hozzászólására:

Jól mutatsz rá - agytalan állatok.
Sokan önként utaztak Auschwitzba - lást Nobel dijas Kertészünket is - ők a német vasúttól vettek erre jegyet - mivel mi meg voltunk szállva.
(ezek az adatok ma is meg vannak - darabra lehet tudni, hogy hányan, hova utaztak - csak nem publikus.)
Abba belegondoltál már, hogy a nagy hollókoszt 1944. nyarán kezdődött - és egy-két hónapig tartott?
(már nálunk)
Tök ciki.
#40banya2010-02-11 13:23:24válasz erre
Válasz Isaura, 21716. hozzászólására:
Ha már témánál vagyunk: te mit gondolsz Asszony- és Sorstárs, mennyit kérjünk MÁV- tól elperelt pénzből? Ha azt veszem hogy volt négy nagyszülőm, akiket elszállítottak, a szüleimet életük virágában többször is aztán engem - és ráadásul kolompért kellett puceválni! Dolgoztattak! Engem!
Tényleg!
Nem kéne kinyomoznunk hogy honnan eredt a krumpli és kitől származik a vágóeszköz, amivel pucoltuk? A krumpli - emlékszel - nem minőségi áru volt, a kés pedig életlen, emiatt egyszer elvágtam a kezemet is.
Szóval úgy gondoltam, engem megillet pár milliárdocska - elhalt nagyszüleim, szülőim részét is nyalván öröklöm.
#39Isaura2010-02-10 23:01:54válasz erre
Válasz spanza, 21707. hozzászólására:

Az én hitelemet, vagy a zsidó bűnözők hitelét te szerencsétlen?
Aha.
És a cigány gyilkos nem cigány, a cigánybűnözés az pedig nincs - és Sztojka úr ártatlan, ezzel szemben az ügyészt csukják le, mert szerinte ez a szar cigány - egy bünöző.
Elmész te is anyádba, ezekkel együtt.
#38kardos2010-02-10 17:41:36válasz erre
Válasz spanza, 21707. hozzászólására:

Kedves naiv szamarász! Nem a zsidózással van baj hanem a zsidóval. Nincs bűnöző: nincs bűnözés: nincs verbális bűnözözés sem. Szóval te azt szeretnéd ha nem neveznénk pédául minden gyilkost, gyilkosnak mert van amelyik nem is pedofil vagy vízvezeték szerelő a mestersége?
#37spanza2010-02-10 16:16:47válasz erre
Válasz Isaura, 21704. hozzászólására:
Az a baj ,hogy ha igazad is van jelen esetben, a rengeteg felesleges zsidózásoddal lerontod a hitelét.Kevesebb több lenne.

#36Isaura2010-02-10 15:46:44válasz erre
Válasz yanoo, 21674. hozzászólására:

Állitólag két és fél oldalt irtak a két és fél milliárdért.
Te Yanoo!
Itt tulajdonképpen kit néznek hülyének?
#35yanoo2010-02-09 08:04:27válasz erre
Válasz Isaura, 21664. hozzászólására:

Igen ! Én is ezt teszem !
#34Isaura2010-02-08 20:50:23válasz erre
Válasz kardos, 21658. hozzászólására:

Te Yanoo!
Te ismersz legjobban engem.
Mit gondolsz? Ha megtudjuk, hogy ki fizetett - kinek két és fél milliárd forint tanácsadási dijat a BKV-nál - - akkor megint zsidózni fogok?
#33kardos2010-02-08 10:36:17válasz erre
Válasz magister, 21611. hozzászólására:

Nem cigányozunk, nem zsidózunk, nem magiszter elvtársazunk többé, ha eltüntök végre a pokolba, nekünk is jobb lesz, nektek is, végre hazát találtok, meg hasonszőrűek közt lehettek.
Adjon az Isten szép napot!
#32yanoo2010-02-07 19:41:54válasz erre
Válasz magister, 21611. hozzászólására:

Frappáns válaszokat adsz, meg kell adni.
#31yanoo2010-02-07 19:39:39válasz erre
Válasz Isaura, 21605. hozzászólására:

Nem.Csak él bennük az életösztön, ami belőlünk lassan kiveszik.Habár, ha az szdsz letünik a történelem szemétdombján, a Jobbik viszont napról-napra egyre erősebb, az azt jelenti, hogy a társadalom immunrendszere még működik.
#30banya2010-02-07 17:07:39válasz erre
Természetesen ezen a magyar nyelvű honlapon azt nem tüntetik fel, hogy nemzetközileg 90 repülőtér biztonsági szolgálatát is izraeli cégek végzik, így többek között Ferihegyen is, sőt a zsidó beutazóknak külön sávjuk van!
No különböző neveken provokáló sághwáryak! Erre pofázzatok valamit!
#29banya2010-02-07 17:05:07válasz erre
Válasz Sancte, 21625. hozzászólására:

Üsd be hogy www.iosa.hu
Na ettől kezdve takarodjék minden cion- barát a mocskos rothadt....... szóval oda.
Hajrá Jobbik, hajrá radikális magyar nemzetiek, hajrá Budaházy !!!!!!!!!!!
#28Sancte2010-02-07 11:40:18válasz erre
Válasz magister, 21611. hozzászólására:

Zsidó, cigány.
#27kistutyi2010-02-07 11:00:34válasz erre
Válasz magister, 21611. hozzászólására:AZ ANYÁZÁS AZ MINDENKÉP A TE NAGY MÜVELTSÉGEDRE UTAL...

#26Isaura2010-02-07 00:15:43válasz erre
Válasz magister, 21611. hozzászólására:

Talán három éve még ez bejött.
Ma már széles körben ismerik a zsidókat is, és a cigányokat is.
És ennyi elég.
Hallom benyújtottatok egy új törvényjavaslatot: hogy a legkevesebb szavazatot elérő párt alkothasson kormányt.
Maradni akarnátok, mi?
#25magister2010-02-06 22:17:24válasz erre
Válasz Isaura, 21604. hozzászólására: Anyádat is ott kezelték - napjainkban meg a Budaházy haverotokat kezelik. Melegen..., talán ezért is golyózták ki a Jobbikból. Persze, kínos ha így ország-világ előtt bizonyítod, a primitívségedet, a műveletlenségedet - legalább megértik az emberek azt, hogy miért zsidózol, cigányozol állandóan. Ahhoz ugyanis nem kell értelem, csak jó nagy pofa.

#24banya2010-02-06 21:21:40válasz erre
Válasz Isaura, 21605. hozzászólására:
Az semmi!
Úgy gondolom, mégiscsak keresni kéne valami finn rokonságot...... csak pár csepp finnugor vért...
#23Isaura2010-02-06 19:08:11válasz erre
Te Yanoo!
Lenne egy kérdésem.
Finn jelentést olvasok, miszerint kedves magyar cigány emberek azt az okosságot találták ki, hogy végigjárják az északi menedékházakat, és begyűjtik a vészhelyzetre otthagyot kaját, stb.
Feltünt ez a finn komáknak - és elkezdték figyelni, kik lopkodnak. Ugy, hogy kedves magyar cigány testvéreink szinte azonnal lebuktak a következő menedékháznál.
A finn komák erre annak rendje-módja szerint agyonlőtték őket.

Nincs felháborodás, nincs vizsgálat, nincs megélhetési ajvé - - - te Yanoo, ezek a finnek akkor rásiszták?
#22Isaura2010-02-06 19:01:35válasz erre
Válasz magister, 21602. hozzászólására:

Meséljél - mit tanultál még a sitten?
Tényleg titeket metélteket ott is külön kezelnek?
#21magister2010-02-06 17:44:36válasz erre
Ti, kedves beteg emberek - ti április 25 után is zsidózni fogtok, Bárki is kerül hatalomra. Aztán majd ha börtönbe vagy valamelyik munkatáborba kerültök (esetleg együtt néhány zsidóval) azt követően talán emberré váltok.
#20kistutyi2010-02-06 10:38:02válasz erre
Válasz Géza, 21590. hozzászólására: Pol-pot-ról jut eszembe, meg a 2 miiló halottról:A "jogvédő liberálisok" mind "POL-Pot sálat" hordanak.Azért praktikus, mert rögtön felakasztható rá bárki. Ha a kezetekbe kerül egy régi fénykép Kambodzsáról, ahol feszit pol-pot 2 haverjával, a sál a nyakába van. Most ez a "divat," vajon ki terjeszti? A képet egyébként valamelyik kereskedelmi Tv-ben láttam.
#19Géza2010-02-06 08:00:56válasz erre
"Én nem tagadom a holokausztot majd hülye lesz. De unni azért szabad?" Idézet Pozyonyi Ádám. Más részt érdekes hogy a holokauszt hivatalosnak mondott történet írása is meg változott az elmúl pár éveben. Továbbá ajánlom azok figyelmébe aki úgy mond nem "tagdják" Norman Finkelstein Holokauszt ipar c könyvét. Meg egy kér édekes adat össze kell hasonlítani hogy a googel hány találatot ad a holokausztra és a gulágokra. Nos a holokauszt cím szóra rákeresve kb tízszer anyi találatot dob ki a gép. Továbbá senki nem vitatja azt hogy, a zsidókat tömegesen össze gyűjtötték volna és deportálták volna hogy utána mitörtént ebben tér el az úgy nevezet revízionisták és a hivatalos álláspontot felvetők véleménye.
Más szempontból a holokauszt tagadásának bűntette azt feltételezi hogy azért kell ezt a cselekedet bűntetni mert valami privilégizált szőrnyűség lett volna ami egyedül álló a történelemben. Nos a probléma leginkább szerintem ez hogy egyedül állónak próbálják minősíteni. De megfeledkeznek ugyannakor Pol-pot bűneíről sztálinéról Hirosima Nagaszaki lebombázásáról a Drezdai bombázásról, az amerikaiak japán deprotálásáról ithon Recskről Kistarcsáról a hortobágyi kitelepítésekről stb a sor még nagyon nagyon hosszú. Nos a népírtások vizsgálata mindíg is politikai szemszögből fog történni. Más részt majd hülye lenne az mszp megemlékezni a komonizmus áldozatairól, kb így iktatná törvénybe a jobbodal is a holo tagadását.
#18yanoo2010-02-05 22:39:07válasz erre
Válasz kistutyi, 21577. hozzászólására:

De ha nem , akkor letakrják a lepedővel...aztán csak megcsinálják.
#17yanoo2010-02-05 22:39:07válasz erre
Válasz kistutyi, 21577. hozzászólására:

De ha nem , akkor letakrják a lepedővel...aztán csak megcsinálják.
#16aha2010-02-05 20:54:37válasz erre
Válasz *, 21558. hozzászólására:

Na, most aztán lebuktam.

Akarod, hogy én is elmondjam rólad a táv- és villámdiagnózisomat?
#15sátánkatonái2010-02-05 19:48:51válasz erre
2010.febr4töl A TESZTEK POZITÍVAK LETTEK.
Másfél hónapotok van,A NAGY NYOMORÚSÁG KEZDETÉT VESZI.

isten irgalmazza az igazakat.
#14kistutyi2010-02-05 18:36:50válasz erre
Válasz yanoo, 21568. hozzászólására:Addig jár a holokamu a kútra, mig a rebét meg nem b@... .k !

#13yanoo2010-02-05 15:13:18válasz erre
Na , nézzük szép sorban:- Én vagy nagyon ostoba vagyok, vagy provokálni akarok. Velem nincs értelme a vitának, legfeljebb a tényeken való felvilágosításnak, feltéve, ha nem lehet az elmebetegekhez sorolni. Amúgy velem nem kell törődni, nem szabd komolyan venni, már csak azért is, hogy ne vehessem magam komolyan.
De most komolyan ! Ez már tuti, lehozta a magyarhírlap is !!!!!
Felhívom mindenki szíves figyelmét, hogy ha véletlenül eddig komolyan vett, akkor ezt ne tegye ! Pedig én már jártam Ausviccban, sokat látott ember vagyok.
#12kardos2010-02-05 14:38:14válasz erre
Válasz *, 21561. hozzászólására:

Gyurcsótány akárcsak a blair háverja, nem hazaáruló hiszen most vannak otthon. Ők bukott helytartók, akiknek semmi tárgyalni valójuk sem lehet, ők elmebeteg szereptévesztők.

#11*2010-02-05 13:55:53válasz erre
"A nemzetközi cionizmus vezéralakjaival egyeztetett Gyurcsány Izraelben

Gyurcsány Ferenc csütörtökön Izraelben háromnegyed órás tárgyalást folytatott Benjamin Netanjahu izraeli miniszterelnökkel – nyilatkozta Gréczy Zsolt az egyik kereskedelmi televíziónak pénteken.
A volt kormányfő a Herclija Konferencián Tony Blairrel, az Egyesült Királyság volt miniszterelnökével is folytatott négyszemközti megbeszélést, és találkozott Dominique Strauss-Kahnnal, az IMF vezérigazgatójával is. A Miniszterelnöki Hivatal kommunikációs főtanácsadója a találkozóról a tévéműsorban elmondta, hogy a volt miniszterelnök tájékoztatta az izraeli kormányfőt a magyar belpolitikai helyzetről, az izraeli üzleti élet szereplőit pedig arról, hogy „Magyarország továbbra is nyitott az izraeli befektetésekre”."
http://kuruc.info/r/4/54691/

A külföldi befektetőkre szükség van, amennyiben technológiát hoznak, munkahelyeket teremtenek, tisztességes adót és európai bért fizetnek.
Az viszont hazaárulás, ha felvásárolják a magyar telkeket bagóért, és felvásárolják a nemzeti tulajdonban is nyereséget termelő cégeket!!!
Gyurcsány viszont hazaáruló módon kínálta fel Magyarország javait a zsidóknak!!!
Gyurcsány egy aljas, hazaáruló, cioniosta féreg!!!
#10*2010-02-05 13:38:30válasz erre
Az aha nevű egyén bibsi...
#9aha2010-02-05 13:12:23válasz erre
Undorító ez az írás. Mondanivaló nulla, annál több csúsztatás és semmitmondó közhely, ráadásul mindez ebben az idióta tanárbácsis, mindenkit hülyének néző kioktató stílusban. Okádék az egész.

Úgy tűnik jordán-pozitívok meg a sleppjük valahogy nem tudják/akarják tudomásul venni, hogy a holokamu egyre intenzívebben történő propagálása és az úgynevezett "holokauszttagadók" üldöztetése kezd nagyon kontraproduktívvá válni. De nem baj, csinálják csak, így majd azoknak is gyanús lesz a dolog akik idáig alapból elhitték ezt a sci-fit, úgyhogy hajrá, nyomják csak ezt a süket mesét továbbra is ezerrel, rendezzenek még több megemlékezést és emléknapot, csináljanak még egy rakás idióta hazug szentimentális filmet, sajnáltassák csak magukat szépen tovább és persze emellett szigorúan fasisztázzanak le mindenkit aki gondolkodni merészel és nevezzék "gyűlöletbeszédnek" a tényeket és az igazságot.
Mit gondolnak ezek a gyökerek, meddig tudják még hülyíteni az egész világot?
#8kardos2010-02-05 13:01:51válasz erre
Kedves vérbíró úr! de egy undorító, nyálas, zsidóbérenc cikket teccet írni, ráadásul tőmve elcsépelt közhelyekkel (csak a négy mancs meg ne tudja). Különösen visszataszító a szokásos kettős mérce alkalmazása a két (baloldali ) szocialista világhatalom bűneit illetően (az egyik a nemzeti a jó az rossz, a 10 millió áldozat így vagy úgy az 6 milliárd - a másik az (ál)internacionalista zsidóbérenc rossz az a jó, a 150 millió áldozat így vagy úgy az csak néhány ezer, az is csak félreértésből - de hát ez hánytató!). Kedves internáci richter úr, izídorról teccet zoltánosítani? járt őn már a dohány utcán kivűl (csonka) magyarországon? szeretném a tudomására hozni, hogy nálunk nem kevesen, hanem senki sem tagadja a holocustot, hanem legalább 5 millióan már alig várják, hogy bekövetkezzen. Igenis hozzanak nyugodtan törvényt, legyen kötelező a holocaust (a tóra, mózes könyvei szerint: az Istennek tetsző dolog).
Egyébbként meg tisztelje, gyászolja a zsidókat a halál. Ők idézték elő a világháborút (mindet, trianont stb.), ők húztak hasznot belőle, ők egyeztek meg a nemzeti és szocialista Hitlerrel, hogy a kivándorolni nem hajlandóakat gyüjtse be (ezért hívják gyüjtőtábornak), ja, hogy arról nem volt szó, hogy dolgozni is kell! Micsoda tragédia, mig a nemes népek fiai az életüket adták a szabadságért vagy ellene a frontokon, addig zsidalyék ültek a fütőtt barakban, zabálták a komiszkenyeret, vagy beváltották a tábori pénzt a táborikuplerájban - igen tízerszám haltak meg tífuszban mint a tőbbi táborlakó, egyébbként az általuk behurcolt tetvek terjesztették ezt a betegséget is. Ezalatt vörös testvéreik az internácik 100 millió embert mészároltak le valódi haláltáborokban, internácivöröszsidóúnióban. A zsidóholókamu még nem történt meg, de úgy néz ki, hogy lessz mert a judások nem férnek a bőrűkben (magyar, japán, német, örmény holocaust az már (miért is tagadnánk a tényeket) volt: budapest, drezda, hirosíma, nagaszaki, örményország - micsoda véletlen, hogy ezeket mind zsidók tervelték és vitelezték ki), szóval nem nagyon szeretjük ezt az élősködő tolvaj, gonosz fajtát - én a helyükbe ha meg akarnám úszni a dolgot akkor csomagolnék vagy kussolnék mint sz@r a fűben.
Gebedjenek meg vagy illeszkedjenek be!
Adjon az Isten szép hétvégét minden magyar testvéremnek!
#7banya2010-02-05 12:10:31válasz erre
Én Magyarországon élek, magyar vagyok, engem elsősorban a magyar történelem és a magyar áldozatok érdekelnek. Kikérem magamnak hogy magukat történésznek nevező agyhalottak saját érdekeik, szájuk íze szerint tálalják vagy titkolják előttem a nemzetem történelmének tényeit - és kikérem magamnak hogy ők értékeljék ezt nekem. Szeretek önállóan értékelni dolgokat.
Amikor majd a magyar történelem magyar sérelmeit, illetve a magyar áldozatok emlékét megfelelően helyre tettük, akkor hajlandó vagyok más nemzetek áldozataira is emlékezni.
Valaki megmondhatná már a zsidóknak: attól hogy beletolakodtok a pofámba, nem hogy megszeretnélek, hanem egyre jobban megutállak benneteket. Magyarországon magyar embernek elébb a saját vesztesége fog fájni, és hosszú szünet után majd esetleg sort kerítek arra hogy titeket is sajnáljalak.
Hozathattok ti erre törvényt - az ellenállás egyre nagyobb lesz.
Ne a gyűlöletbeszédre - a hazugságbeszédre próbáljatok már meg törvényt hozni!
#6kistutyi2010-02-05 10:21:23válasz erre
Sztálini bünök elkövetői magyarországon valószinüen ugyanazok, ill.leszármazottaik a mai politikusok nagyrésze , akik SAJÁT VÉDELMÜK ÉRDEKÉBEN - ha egyszer netántán jön a felelősségre vonás - összefabrikálták a gyülölettörvényt és a holokausztot.
#5tuerw2010-02-05 10:17:26válasz erre
Kedves Bíró Zoltán!

Ennek a cikknek aztán igazán semmi értelme!
Akik a Parlementben ülnek nyilván el sem olvassák, akik pedig elolvassák csak mérgelődnek a rengeteg csúsztatáson és közhelyeken.
Hát persze, hogy nem tagadja az értelemmel bíró tisztességes ember a tényeket. Ki mond mást???
Vannak viszont tényként beállított ellenőrízhetetlen történések, amiknek még egyes részleteit sem szabad megkérdőjeleznünk. Én sem tudom, ahogy senki más sem pl. hogy hány ember halt meg a II. vh. következtében, de a II. vh. tagadójává válok vajon attól, ha olyan történész becslését fogadom el, aki a halálos áldozatok számát kisebbre becsüli, mint az általánosan elfogadott?? Ez esetben az én gondolkodásom erkölcstelen, felháborító és üldözendő, mivel egy gyalázatos tényt akarok szebb színben feltüntetni? Ha viszont egy másik történész okfejtése győz meg, aki esetleg túlbecsüli az áldozatok számát, akkor igazi tisztességes humanista ember vagyok, mert a háború rémségeit nem lehet túlbecsülni?
Hová vezet vajon az emberek ilyen alapokon történő minősítése? Nem hinném, hogy léteznének holocausttagadók, egyet sem ismerek. De tegyük fel van 15 ilyen ember az országban. Mondjon egy példát, amit nem tagadnak tizenöten!
#4Isaura2010-02-05 10:11:23válasz erre
Válasz Agyrém!!!, 21538. hozzászólására:

Valamint a föld nem gömbölyű, hanem lapos. Ezt egy hülyének is tudnia kéne - a gömbről leesnénk. És kész.
#3Agyrém!!!2010-02-05 09:37:20válasz erre
A tagadás tiltása a kutatást és az igazság kiderítését tiltaná meg!!!
A tagadás tiltása kötelezné a világot arra, hogy higgyék el a hazugságot!!!!!!
#2Anti2010-02-05 09:07:45válasz erre
Mszp, szdsz, mdf...
Tolvajok, a magyar nemzeti vagyon zsiidóknak átjátszói...
Hazaárulók!!!!!!!!!!!!
#1magyarjog2010-02-05 08:43:16válasz erre
Bíró úr!

"Mi tagadás, mély ostobaságra vall a történelmi tények tagadása."

Elárulhatná nekünk, hogy mik azok a történelmi tények? Nekünk, akiknek emberöltők hosszú sora óta folyamatosan csak hazudnak, nekünk, akiknek épp ezért nincs módunk a valós történelmi tényeket és eseményeket megismerni.

"Fakadhat műveletlenségből, tudatlanságból – de lehet ez a tudatos manipuláció egyik eszköze is. És mint ilyen, alkalmas emberek félrevezetésére.Tagadhatatlan – többek között – a zsidóság ellen elkövetett náci bűnök sokasága éppúgy, mint a sztálinizmus embertelensége, a náci koncentrációs táborok és a gulágok, a szovjet munkatáborok ténye, Hitler birodalmi tébolya csakúgy, mint Sztáliné."

És a történelmi tények elhallgatásáról mi a véleménye? Mit gondol például a drezdai pokolról? Vagy tán nem is tud róla?
És miért hallgat szemérmesen a világháborút követő féktelen zsidó megtorlásokról, melyeknek nagyságáról még ma sincs valós képünk? Egy azonban bizonyosnak látszik, hogy százezreket pusztítottak el, de egyes becslések szerint milliónyi ártatlan embert, zömében németeket, köztük asszonyokat és gyermekeket öltek meg a legválogatottabb kegyetlenségek közepette.

"Aki például tagadja azokat a tényeket, amelyek a második világháború borzalmaihoz tartoznak, köztük a nácik által elkövetett emberellenes, népek, fajták ellen elkövetett cselekedeteket, az vagy nagyon ostoba, vagy provokálni akar."

Melyek ezek a tények, Bíró úr, és eme fenti soraival mi a célja?

"Én egyetlen embert sem ismerek a legtágabb környezetemben, aki ezeket tagadná. Aki pedig mégis tagadja, azzal nincs értelme még a vitának sem, legfeljebb a tényeken alapuló felvilágosításnak, feltéve, hogy az illetőt nem lehet az elmebetegekhez sorolni. Egyébként az ilyen emberrel nem kellene törődni, nem lenne szabad komolyan venni, már csak azért sem, hogy ő maga se vehesse túl komolyan önmagát."

Mi, akik nem tudjuk, hogy mik a tények, ezért nincs mit tagadnunk sem, s így vita sem alakulhat ki közöttünk, hogy esetleg értelmet adjunk ennek az egésznek, s ne süssék reánk az elmebetegség súlyos bélyegét, csupáncsak azért, mert a tagadhatatlan tényeket esetleg nem fogadjuk el.
S hogy tényleg tagadhassunk a dilibillog veszélye nélkül, ezért hát itt egy csokorra való tagadás az igazságkereséshez:

Mindenki szíves figyelmébe ajánlom Hernádi Tibor A második világháború igaz története című művét (Baja, 1994).
A tények kedvéért érdemes megnézni a zsidó származású David Cole Dr. Franciszek Piperrel készített interjúját is.
Ajánlom továbbá áttanulmányozásra a témába vágó alábbi irodalmat is:

12 -szemtanú- -történet melyeket légifelvételek cáfolnak
66 KÉRDÉS ÉS VÁLASZ A HOLOKAUSZTRÓL (ezt itt bárki megtalálhatja: http://szivmagyar.blogspot.com/)
A holokauszt háborúk
A hatmillió csontváz nyomában
A hollókoszt legendája
A hollókoszthoz
A Leuchter-jelentés
A Zündeloldal
Auschwitzi statisztika (http://hu.metapedia.org/wiki/Auschwitzi_statisztika)
Az áldozat, aki sohasem létezett
Az Aranyvonat legendája és a feneketlen kút
Dávid Irving
Dokumentum a gázkamrákról
Egy hazugsággal kezdődött
Egy levél Auschwitz-ból
Egy megvilágosulás a sok közül
EGY MÍTOSZ VÉGE - A Leuchter-jelentés
Elie Wiesel-egy híres hamis tanú
Hogyan jutottak a britek Rudolf Höss, az Auschwitzi parancsnok vallomásához
Holokausztállítás, holokauszttagadás
Holokauszt-Ipar
Holo-kausztosz avagy mennyit ér a kultúránk
Kép dokumentumok a zsidóüldözéshez
Majdanek örökkön örökké
Már elkopott a lemez
Nézegessünk auschwitzi hangulatfotókat!
Odüsszeusz hazugsága
Röhögjünk a Kamukauszton!
Rudolf Höss Tanúvallomása Nürnbergben
Simon Wiesenthal - Mark Weber
Streicher vértanúsága
Tényleg hatmillióan haltak meg
Tíz kérdés a cionistákhoz
Újabb anomáliák a zsidó számmisztikában
Újabb kamukausztregényről derült ki, hogy hamis
Üzenet a történelemhamisítóknak - 65 kérdés a hollókoszttal kapcsolatban
Válasz Jean-Claude Pressacnak a gázkamrák kérdéséről
Vöröskeresztes dokumentum cáfolja a Kamukausztot
Wannsee-Jegyzőkönyv - egy hamisítás anatómiája
Zsidó haláltáborok
Zsidók kezdték a Dunába lövést is
Zsidók voltak a lengyel tisztek hóhérai
A cionista terror kronológiája (Viktor Wolzek), stb. stb...

És még mindig nem hagyom abba:

"Reméljük, hogy a magyar parlament nem követi el azt az őrültséget és súlyos méltánytalanságot akár a gondolat- és szólásszabadság, akár egyszerűen a társadalom igazságérzete ellen, hogy holokauszttagadás vagy gyűlöletbeszéd címén hoz törvényt."

A sajnálatosan hiányos ismereteim szerint e hazában nincs magyar parlament!

"Magyarországnak a köznyugalom érdekében most egészen más természetű, más irányú törvényekre van szüksége és lesz a jövőben is."

Bíró úr, e szerint maga úgy gondolja, hogy később tán meg lehet majd hozni azt a magyarság legfőbb ellensége által hőn áhított szájkosártörvényt, mely ellen most látszólag szót emel?

Új hozzászólás
E-mail
Jelszó
Jelszó megerősítés
Név/becenév
E-mail
Jelszó
2010. október 03. - ÖNKORMÁNYZATI VÁLASZTÁSOK Ön melyik párt listájára fog szavazni?
Alternatív Hírportál - szavazás LMP
Alternatív Hírportál - szavazás MDF
14:55
Támadástól tartanak az amerikai muszlimok  Magyar evangélikus egyház
14:49
Elhunyt Bartosné Stiasny Éva  Magyar evangélikus egyház
14:26
25 ezer Dávid-csillag a fejünk fölött  Magyar evangélikus egyház
14:20
13:38
12:37
Hibrid Yarist készül gyártani a Toyota  Alternatív Energia Hírportál
11:11
11:00
12 melltartót nyelt le a kutya  Állatbarát Webkuckó
11:00
Veszélyben a tasmán ördög  Állatbarát Webkuckó
13:53
A beszéd fejlõdése  Családinet.hu
13:50
12:02
Mi az a hiperbárikus oxigénterápia?  Alternatív Gyógymódok
Az oldal 0.07396 másodperc alatt töltődött be